Naar gevoel als baby beweegt...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaSon, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Wie herkent dit?
    Ik ben nu 28 weken zwanger, het is mijn 2e zwangerschap. Deze keer, sinds een week ongeveer, vind ik het een naar gevoel als de baby beweegt! Dan voelt het alsof er een olifant in mijn buik zit en hard rondjes draait. Ik heb er dan alles voor over om de baby te laten stoppen bewegen. Jammer, zou leuk moeten zijn...
    Ben ik de enige die het een naar gevoel vindt?

2. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik vind het schoppen van de baby ook geen prettig gevoel. Je schrijft: Jammer, zou leuk moeten zijn...
    Dat gevoel heb ik ook, ik heb mijn gevoel aan de verloskundige voorgelegd en zij zegt dat helemaal niks moet. Ik vind dat ze daar gelijk in heeft, natuurlijk is het fijn om leven te voelen maar als je het schoppen of bewegen geen prettig gevoel vindt kan dat ook, dat staat los van het fijn vinden om leven te voelen.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou de kleine man doet hier wel eens een buiteling die gewoon zeer doet. dat vind ik niet fijn.

Al vind ik de schopjes wel heel fijn.

4. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    vind het ook geen prettig gevoel.
    Ben blij dat ik niet de enigste ben ;)

5. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Ik heb ook wel is dat het pijn doet.
    Helemaal als mijn blaas vol zit.
    Maar ik weet ook niet wat het is. :rolleyes:

6. Riana

Riana Lid

7 dec 2007
    30
    0
    0
    Kleuterjuf
    Heb ik ook. Alleen voel ik steeds dezelfde bewegingen en op dezelfde plaats. Soms lijkt het wel op 'stuiptrekkeingen' dat ik denk, zo vaak kan ie toch niet achter elkaar stampen hé. Hebben jullie dat ook?

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik vind het nog wel gaan, alleen als hij de hik heeft word ik helemaal zenuwachtig...

8. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

@flientje: ja de hik is een apart gevoel he? Had ik bij mijn eerste ook. Deze keer (nog) niet gevoeld.

@Riana: die stuiptrekkingen zeg maar voel ik ook, dan trilt hij/zij zo snel dat kan hij nooit bewust doen, dat moeten wel zijn zenuwtjes zijn.

Bij mij voelt het vooral rottig als de kleine zich duidelijk aan het omdraaien is. Dus ik hoop maar dat de baby snel in een wat vastere positie komt te liggen!

9. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hier nog 1!

Bij mij lijkt het net of uk eerste eve met ze benen gaat strekken en dan pas omdraaid. Als ik me handen op me buik heb, voel ik me buik een heel stuk omhoog komen.

Je zou toch zeggen dat het prettiger is om de benen op te trekken in zo een kleine ruimte.

Suc6 ermee!

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Als ik op mijn gemak in de zetel zit, vind ik het een fijn gevoel, maar 's nachts of overdag als ik met iets bezig ben, denk ik wel eens van 'he, slaap eens'!

11. Ik vind het nog geen "naar" gevoel als de kleine beweegt.. Maar soms wel raar..
    De bewegingen worden steeds duidelijker.. Eerst een soort van luchtbelletjes, die nu steeds groter worden.. Een soort plopjes steeds..

Deel Deze Pagina