Dag lieve dames! Sinds een half jaartje woon ik samen in Ede met vriendlief. Ik ben nu 9 weken zwanger van ons eerste kindje. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere zwangere dames in deze omgeving om ervaringen uit te wisselen en misschien een keer een kopje koffie/thee te gaan drinken Liefs!
Hoi! Ik woon in Ede.. Nu zo'n 3 jaar ofzo.. ik woon samen met mn vriend en zoontje en verwacht een meisje in september! ik ken weinig mama's in de omgeving dus lijkt me leuk om meer te leren kennen Misschien kunnen we verder babbelen op fb?
Mag ik ook mee kletsen? Ik kom uit Barneveld! Mijn zoontje wordt 10 september 2 en ik ben op dit moment zwanger van ons tweede kindje Ik ken ook niet veel mama's in de omgeving!
Hier ook een edese, ben nu 21 weken zwanger van onze tweede en hebben een zoontje van 2 jaar en 3 mnd..
Het wordt nog gezellig zo!! Leuk zeg Mijn vriend heeft trouwens ook nog een heerlijk zoontje die volgende maand 5 wordt
hai goedenavond wauw jij hebt al een flinke weg afgelegd naar je zwangerschap... Wat fijn dat het gelukt is, gefeliciteerd!
@beeb87.. Grappig.. Ik was op zoek naar recensie voor de qute kinderwagen en kwam jouw tegen haha.. Heb je die uiteindelijk wel of niet gekozen? Ik wil niet teveel geld uitgeven aan een wagen aangezien wij veel met draagdoek dragen.. En deze ziet er wel mooi uit en betaalbaar hihi.. Ben benieuwd!