Naar gevoel na bezoek aan schoonouders

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Oh echt irritant. Ik kan me er ok zo aan ergeren. Andere mensen die het altijd beter weten en dit ook duidelijk laten merken. "ze heeft honger hoor" terwijl ze net een uur daarvoor eten heeft gehad. "ze moet een boertje doen hoor" terwijl ik dat nooit doe tijdens een voeding, alleen erna. En nog meer van die bemoeienissen. Om gek van te worden

2. lieve sophie

lieve sophie Actief lid

3 mrt 2009
    299
    0
    0
    Erg herkenbaar allemaal. Onze dochter heeft ook echt structuur nodig anders slaapt ze ook niet. Gelukkig begrijpen ouders en schoonouders dit wel alleen hebben wij juits problemen in onze kennissen kring wij zijn de 1e met een kind. Mensen begrijpen gewoon niet dat het leven veranderd als er een kleine komt en ookal probeer je het uit te leggen ze snappen het toch niet en dat geeft alleen maar weerstand. Maar ik blijf ook gewoon het beste voor sophie doen en pech voor degene die dat niet snappen!

Volg lekker je gevoel en handel in het belang van je dochter

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Je leert er vanzelf schijt aan hebben. Vooral als jij uitstraalt dat jij het op jouw manier gaat doen en verwacht dat anderen zich daarin schikken. Ik heb eigenlijk alleen een probleem met mijn schoonmoeder maar dat is ook een geval apart. Die had beter koningin kunnen worden ofzo iets want dan kan ze lekker de baas spelen.

4. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal heel herkenbaar hoor;)

Deel Deze Pagina