heb gejankt als een klein kind bij de tandarts

Discussion in 'De lounge' started by flowertje, Jul 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    vrijdag me kies laten trekken en nog steeds pijn vanmorgen toch maar even naar de tandarts geweest en dat had ik beter niet kunnen doen haahaha.
    de bloedprop is uit het gat en hij heeft hem uit gespoten en jezus dat deed zeer tranen over me wangen en dat deed hij 4 keer ik heb echt lopen janken als een klein kind.

nu moet ik zelf na elke maaltijd met een spuit spoelen maar durf niet goed durf niet diep te gaan heeft iemand een tip daarmee en mischien nog meer tips zodat het over gaat

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hey meid,

Ik kan me voorstellen dat dat geen pretje was zeg!:(
    Wat ik deed,ik nam wat water in mijn mond en ging dan een soort van spoelen op de plek waar de kies was getrokken!

Beterschap!

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat naar zeg dat je zo'n pijn hebt! Het klinkt zeker niet fijn wat hij heeft gedaan. Misschien kun je voordat je gaat spoelen even op een ijsklontje zuigen. Dan is je mond wat verdoofd en voel je het hopelijk minder.

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het iemand anders laten doen?

5. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi,

heb je geen recept gekregen van je tandarts voor goede pijnstillers? normaal krijg je die wel mee alsje wilt.

Tegen de pijn, koop een kompres en vries hem ff in of maak hem warm net wat je wilt en het helpt wel.
    En afleiding doet ook wonderen.

Beterschap!

6. MissT

MissT Niet meer actief

Auwwwwww!!!
    Jeeetje, ik weet geen tips, sorry maar wens je veel sterkte en hoop dat de pijn snel weg trekt!

Ik moet morgen.. :( blehh!!!

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey, ik heb 3 weken geleden 2 verstandskiezen laten trekken.. en heel erg lang last van gehad.. ik ben toen gaan spoelen met corsodyl en dat heeft echt geholpen. dit kun je gewoon bij de drogist halen. spoelde eerst met bocasan, maar dit bestaat niet meer.. maar toen ik corsodyl ging spoelen ging het de dag erna al beter.

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb er geen ervaring mee maar wens je veel sterkte...
    en zou vragen om goede pijnstillers...suc6!

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

zo iets heb ik ook gehad!!!

Maar dan met een verstands kies die verkeerd groeide.

Ik werd echt woest toen mijn kies afbrak.

En ze op mn kaak met een raar tandarts gereedschap gingen wrikken, om vervolgens het laatste stuk dr uit te breken.

ik heb gegierd, gevloekt en gezworen dat als ie voor me auto kwam ik zou door rijden (op dat moment was ik zo boos omdat de verdoving niet werkte)

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh bah ik word al naar als ik het lees. :( Heel veel sterkte!

11. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik weet helemaal hoe je je voelt, ik had vorig jaar hetzelfde nadat mijn verstandskies eruit was gesneden bij de kaakchirurg. Wat een hel!

Ik kreeg zakjes pijnstillers, een half uur na het innemen spoelen. Even doorzetten hoor, want als het niet goed schoon is blijft het pijn doen. Na 2 dagen deed het al veel minder pijn! :)

Succes ermee!

Ik moet nog terug voor de andere kant, maar durf niet meer :)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Awwww! Heel veel beterschapppp!

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Moet je het schoonspuiten met zout water? Dat moest ik namelijk. Wat je kunt doen, is het met lauw (zout) water schoonspoelen. Dan voel je het niet zo. Wel belangrijk om het goed schoon te spoelen hoor! Anders blijft er allemaal narigheid in achter, en dat wil je echt niet!
    Inderdaad, pijnstilling uurtje, halfuurtje van tevoren innemen. Scheelt ook weer. Beterschap hoor!!

14. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    ja spoelen met zout water maar ik moet het na elke maaltijd doen grrrr en alles wat ik eet brrrrrr

duwde jullie de spuit echt in het gat het doet zooo pijn

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

Jun 24, 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    spoelen met warm water ipv koud.. stuk aangenamer

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Spoelen met water met waterstofperoxide heeft bij mij heel goed geholpen! Is ontstekingsremmend, prikt niet ofzo!

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Sterkte en hopelijk gaat het gauw beter !

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Je zei laatst in een ander topic al dat je geen pijnstillers had gekregen, ik vind dat een beetje vreemd?
    Is dat dan gewoon via je tandarts gegaan? Van de kaakchirurg heb ik vorige week (ik ben donderdag geholpen) een recept ibrobrufen zakjes (om op te lossen_ gekregen en een of ander goedje om te spoelen!
    Maar dat goedje om te spoelen GADVER! dat spul is gooorrr en als ik dan de rest van de dag wat eet dan smaakt alles gewoon vies :(
    Ik heb hier nu nog maar weinig last, kan ook alles wel weer eten (alleen mijn mond gaat niet zo ver open maar goed) is het bij jou wel gehecht?

Ik wens je veel sterkte, en even doorbijten als je spoelt! Infecties enz wil je er niet in hebben hoor :O

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    sjips, ik moet over een paar weken een wortel van een verstandskies laten trekken...

oeiiii Beterschap TS!

20. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik zweer bij ibuprofen 600 mg. Loop je lekker stoned door het huis heen te zwieren en te zwaaien, maar pijn voel je niet meer hihi:p. Als je erg veel pij hebt kan je gewoon om een recept vragen bij je tandarts.

Share This Page