Naar gevoel onderbuik, kan niet al toch??!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MirandaV, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedeavond dames,

Ik heb 21ste een knalpositieve ovulatietest gehad, en heb ook 22ste me ei duidelijk gevoeld..

Maar sindsdien heb ik een menstruatieachtig gevoel in me onderbuik met lichte steken bij me eierstokken en liezen..

Dat kan toch niet al op 2dpo.. en een innesteling kan toch niet .. toch pas bij 5dpo..

Vreemd.. misschien iemand die zich hierin herkend..:)

Liefss

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik hoop natuurlijk voor je van wel.... Maar lijkt me erg snel. Ik kan je verder niet echt helpen, sinds mijn zwangerschap is alles verhoop, eigenlijk is m'n menstruatie de enige periode in de maand dat k geen buikpijn heb...

Sterkte met wachten en hoop natuurlijk voor je op een zwangerschap!

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nee het leek mij ook al erg snel.. maar kan het anders niet plaatsen.. misschien de vloeistof die vrij komt bij een ei die irriteert.. ik weet t niet..:(

Laten we het hopen hihi :D

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    herkent niemand t ?
    Nja zal toch af moeten wachten.. duuuurt zoo lang....

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik herken het(al is dat niet echt geruststellend ;)ik ben daarom maandag naar de gyn gegaan(die afspraak had ik al eerder)en n je kent mijn verhaal van het andere topic....was niets maar zat wel met dat gevoel in mijn buik en blijk toch zwanger te zijn...als ik echt zwanger ben dan was de innesteling volop bezig toen ik bij de gyn was...vlak na mijn ei dus...
    ik hoop het voor je in elk geval :)

Deel Deze Pagina