ik heb nog geen pijnlijke borsten of misselijkheid,enkel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en vreselijk last van constipatie....iemand een remedie?
Ik heb ook last van constipatie. Ik ga morgen iets laxerends halen. Ik las dat roosvicee laxo goed helpt.
Ik eet elke ochtend yoghurt met lijnzaad. Dat lijkt te helpen. Pruimensap of gedroogde pruimen eten kan ook. Sterkte!!
Ik denk dat je obstipatie bedoeld? De dag beginnen met een glas lauw water. Af en toe een plakje ontbijtkoek werk ook wel. Succes!
Van mijn vk kreeg ik als advies om 2-3 keer per dag een glas Roosvicee Laxo te drinken. Dat moet je dan wel minimaal een paar dagen volhouden voordat je wat merkt en ook daarna trouw blijven doen. En ik moet zeggen, het werkt bij mij best goed! Ik vind het ook nog eens lekker, dus dat is mooi meegenomen
heel erg bedankt voor de reacties!(constipatie en obstipatie is hetzelfde ik ga de dag beginnen met lauw water,dan wat geweekte pruimen eten en dan drink ik nog wat roosvicee laxo....het lijnzaad hou ik dan als laatste redmiddel....pfff voel me net een ballon
En ook wat meer drinken, helpt ook nog wel is. Je kan ook movicolon voorgeschreven krijgen van de dokter, en dat helpt ook goed.
Hier helaas ook aanwezig, ben nog maar kort zwanger, maar vanaf 3 weken al last hiervan, heeeeeel vervelend. Ik ga ook morgen de roosvicee aanschaffen
fijn dat te lezen want ik heb enorm veel zin in kiwi en heb er net gekocht vandaag gele en groene.. bedankt voor de tip
Bij mij helpt dat glas lauw water heel goed en ook 's morgens een peer eten. En roosvicee laxo drink ik eigenlijk altijd, haha. Vind het superlekker Maar doordat ik die andere dingen ook doe, weet ik niet of het nog helpt
Ik heb toen een lactulose drankje van de huisarts gehad. Dat vergemakkelijkt het wat. vond het alleen de smaak niet zo lekker. Niet dat het erg vies smaakt, maar was erg misselijk en kon toen niet veel verdragen. Bij mij hielp eigenlijk het beste 1 kopje koffie in de ochtend, dan ging het weer prima. Heb toen een tijdje geen koffie gedronken, omdat ik dat opeens niet meer lekker vond en toen had ik weer erg last. Later luste ik het weer wel en toen ging het weer prima.
Roosvicee Laxo hielp hier in t begin wel goed. Maar na de 16 weken helaas ook niet meer. Dus toen Movicolon voorgeschreven gekregen. Dat gebruik ik nog steeds en gelukkig helpt het. In mijn familie zitten ernstige darmproblemen en obstipatie dus lang heb ik t niet afgewacht. Meteen aan de bel getrokken en dus ook niet heel lang met t probleem rondgelopen gelukkig
Mijn buik lijkt wel een luchtballoooooon, ik wou dat ik er in prikken kon . Hier nog een met dat probleem. Maar ik zie wat bruikbare tips Ik heb movicol, maar durf dat nu even niet te gebruiken omdat de resultaten van de testen niet zo bekend waren...
wat bij mij heel goed helpt is lijnzaad! en als het echt vast zit; n lepeltje olijfolie mengen in n glas watee! succes gegarandeed!