sinds jayla in me leven is heb ik dit ook heel erg! vooral omdat ik alleenstaand ben maak ik mezelf gek voor als er iets met mij gebeurd! dan heeft jayla gewoon helemaal geen ouders meer! en dat is voor mij echt een heel raar idee...
ik heb het gevoel ook wel en als ik er aan denk krijg ik het gewoon benauwd ik heb dit ook pas gekregen toen me zoontje geboren was moet er niet aan denken dat ik het niet mee kan maken dat ik hem niet zie opgroeien komt ook omdat ik van dichtbij heb meegemaakt dat me tante is overleden op 38 jarige leeftijd en me neefjes waren toen 11 jaar..
is niet gek hoor iedereen is ermee bezig de een wat meer dan de ander. mijn vriend is standaard een week depresief en behoorlijk ook als hij jarig is. hij is dan weer een ajar dichter bij zijn dood. je weet niet hoeveel tijd je is gegeven zeg ik dan tegen hem en wil jij nu werkelijk al je tijd verknallen door depri te gaan zitten doen. misschien rij je morgen onder een bus misschien wordt je 88. het is maar goed dat we dat allemaal niet weten. mijn schoonvader heeft zijn hele leven gezeten met het feit dat hij 10 jaar ouder was dan zijn vrouw. zijn vrouw is uiteindelijk 11 jaar eerder dan hij gestorven ik bedoel maar. pluk de dag en geniet ervan zolang het kan. zo denk ik.