naar gevoel

Discussie in 'Miskraam' gestart door jet75, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    hallo lieve allemaal,

sommige weten het misschien nog dat ik in aug een spoedcuratage heb gehad.
    Nu blijk ik wederom zwanger te zijn maar ben vreselijk onzeker.
    Mijn gevoel zegt me dat het wederom niet klopt, ik kan niet uitleggen waarom, misschien de onzekerheid die mij parten speelt ik weet het niet.
    Volgende week donderdag heb ik dan toch een vroege termijnecho gevraagd dan zou er hartactie te zien moeten zijn.
    Wie weet is het goed maar ik voel me er niet zeker van.

liefs
    Jet

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ach meis, wat vervelend. Ik hoop voor je dat het gewoon de onzekerheid is en dat je straks een mooie hartstlag hoort.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jeetje Jet, wat k*t dat je hier ook geen goed gevoel bij heb. Misschien komt dit idd wel door de onzekerheid die je (logischerwijs) hebt nu na je eerdere miskraam. Ik kan je hier verder niet bij helpen, maar t lucht allicht ff op door t te delen met anderen. Heel veel succes gewenst voor volgende week, en probeer een beetje positief te blijven!

4. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    He meis,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt.

Toch moet je proberen het van mekaar te scheiden, een nieuwe zwangerschap ,geweldig,!

Volgens mij zijn alle meiden onzeker, en zit het altijd in je gedachte dat het niet goed is. Als je dan een miskraan meemaakt denk je dat je gevoel is bevestigd. Maar al die meiden dan die onzeker waren en een goede gezonde zwangerschap hebben doorlopen!

Ik probeer je een hart onder de riem te steken, en hoop dan ook dat met je eerste echo al je onzekerheden weg zijn.

Veel liefs sancho

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik sluit me volledig aan bij Sancho! Ik zou ook heel nerveus zijn als ik weer zwanger zou zijn, omdat ik een miskraam heb gehad. Maar in de meeste gavllen gaat het gewoon echt goed ookal zijn de meiden onzeker.....
    Fijn dat je iig volgende week al een echo krijgt en hoop voor je dat je dan bent gerustgesteld!

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Nou inderdaad, ik begrijp je onzekerheid :)
    Zou ik denk ik ook hebben, als ik weer zwanger zou zijn.

Ik heb twee weken geleden een mk gehad, maar moet maandag weer naar het ziekenhuis omdat ik weer hele erge buikpijn heb.
    Maar hoop voor jou dat alles goed gaat en dat je het hartje hoort!

jessica

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi meisje,

wat vervelend voor je dat je je zo naar voelt.

maar mag ik vragen waar je je gevoelens op basseert behalve dat je onzeker bent ivm je vorige mk.

vraag desnoods een nog eerdere spoedecho aan om je gerust te stellen en leg uit dat je je zo rot voelt.

veel liefs iris

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hoi Jet,
    Jouw gevoel is zoooo herkenbaar! Ik zit met exact hetzelfde.
    In maart een missed abortion/ curretage en nu zwanger en zo verschrikkelijk onzeker! Ik maak mezelf en mijn man helemaal gek.
    Soms ben ik een dagje happy zwanger, maar meestal ben ik er bijna van overtuigd dat het weer mis is.
    A.s. maandag moet ik voor de eerste echo, nou, ik ga nog liever naar de tandarts, zo zenuwachtig ben ik.
    Hopelijk hebben we a.s. week allebei een mooie echo, en kan het echte genieten dan beginnen!

Groetjes, Anakin.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik wist ook 100% zeker dat deze zwangerschap weer niet goed zat.
    Tegen de tijd dat ik de eerste echo had, dacht ik "nou ja kom maar weer op met dat vreselijke nieuws, dan zijn we er maar vanaf"
    Grooooooot was mijn verbazing toen er een levend kindje te zien was op het scherm.
    Ik ben de hele verdere dag verbouwereerd geweest.

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Beste Jet en Anakin,

Kan me enorm goed voorstellen wat jullie vertellen.

Als ik straks (hopelijk) weer zwanger ben, zal iedereen roepen dat ik niet bang hoef te zijn. Maar wij hier weten allemaal dat het eigenlijk niet uitmaakt wat anderen zeggen: die angst IS er nou eenmaal. Ik denk zelf: eerst zien, dan geloven. Lijkt me een logische reactie op zo'n schokkende gebeurtenis. De onbevangenheid is er (bij mij in ieder geval) vanaf.

Nu dit in mijn leven gebeurd is, heb ik een wijze les geleerd: ik zal nooit meer zomaar naar mensen roepen: het komt goed!
    Ik zeg liever: houd moed, geef de hoop niet op.

Ik duim keihard dat het jullie goed gaat en wens jullie een heerlijke zwangerschap toe.

Amber

11. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Bedankt voor jullie lieve woorden en begrip.
    Ik kan niet uitleggen waardoor ik die angst heb uiteraard wel door mijn Mk en nu al behoorlijk snel weer zwanger. Ik denk dat ik te bezig ben met het thuis brengen van de symptomen die er wel zijn maar ja als je er teveel op gaat letten zijn ze er ineens niet meer voor je gevoel.
    Misschien ook wel een ingebouwde selfprotection om de klap die je voorheen te horen hebt gekregen te blocken en maar dus al van het ergste uit te gaan terwijl dit nou juist niet is wat je wilt.
    Ik heb volgende week donderdag een eerste echo die ik dan toch maar heb gevraagd voor deze onzekerheid , nog langer wachten maakt me denk ik helemaal onzeker en gek dan maar sneller wat zekerheid.
    Ik hou jullie uiteraard op de hoogte .

liefs
    Jet

12. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    oh en Anakin ik duim heel erg voor je voor maandag !

liefs jet

13. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Hey meid, heel logisch je onzekerheid. Na 2 miskramen heb ik exact hetzelfde gevoelt. Je gaat twijfelen aan je eigen lichaam en gevoel. Ik duim voor je dat de echo helemaal goed is. Daarna kun je lekker genieten van de zwanger zijn. Hoop snel positief nieuws te lezen. Groetjes Daniella

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dit geeft de burger weer moed! Want ik denk er net zo over, zo van: ik ga er heen en ben al voorbereid op het slechte nieuws....
    Gelukkig heb ik een hoop positieve mensen om me heen, die fungeren allemaal als mental coach, dat heb ik echt nodig.

Jet, natuurlijk duim ik ook voor jou!
    Meteen in je fotoalbum die echo!

Groetjes, Anakin.

15. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Hoi meiden

Ook ik weet wat jullie bedoelen. Toen ik net wist dat ik weer zwanger ben was ik ook onzeker maar ik heb mezelf in mijn hoofd geprent dat dit nieuwe kindje er niets aan heeft om in een bange buik te zitten. Probeer positief te denken , en waarom zou het deze keer fout gaan? Het kan toch ook goed gaan! Je ziet hier ook veel meiden die nu na een miskraam weer zwanger zijn of zelfs al bevallen van een gezond kindje . Dus heb vertrouwen in je lichaam en jezelf . Ik weet dat het moeilijk is maar het is beter voor de baby als je zo min mogelijk stress hebt. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben .

Liefs Caroline

Deel Deze Pagina