dromen en dromen en nog eens dromen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wendy1988, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    pfff weet niet of dit er bij hoort maar droom echt zoveel en de hele nacht volgens mij! met gevolg dat ik smorgens weer bekaf wakker word terwijl ik al de hele dag kan slapen:$
    en ook allemaal rare dromen
    meerdere mensen hier last van :(

2. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ja heeeeel erg. Ik heb denk ik wel 5 verhalen aan het einde van de rit. En ik kom overal, met de trein, het vliegtuig, etc.
    Wel afwisselend, maar je wordt inderdaad met een vol hoofd weer wakker...

3. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    ja behoorlijk vermoeiend!! kan daardoor wel de hele dag slapen!!:$;)

4. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Om vervolgens weer te gaan dromen haha.
    Heel herkenbaar....dat je lekker uitslaapt maar doodmoe uit bed stapt...
    Ik ben ook heel vroeg wakker in de ochtend, moet dan even wat eten en kan weer verder slapen.
    Maar of ik nou 8 uur slaap of zelfs 12 uur....ik blijf me moe voelen.
    Zal wel komen door al die dromen...ik kom overal op de wereld 's nachts :D

5. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    jaah ind! tis wel goedkoop reizen he! en alles kan en mag! ook erg makkelijk:D

6. Dory

Dory Niet meer actief

Ik ook, droom me zot! Haha, al is indd wel vervelend dat je moe wakker wordt met een vol hoofd.. :(

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja! De meest gekke verhalen ook haha

8. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    De meest rare dromen komen voorbij. Omdat je (meestal) vaak moet plassen s'nachts, ben je vaker wakker en onthoud je ook vaker je dromen. Soms hele grappige dingen.....mijn vriend kijkt me vaak raar aan als ik de dromen uitgebreid vertel hihih.

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Herkenbaar.. Bij de tweede ook weer
    Wist gelijk oa door dat dat t weer raak was
    Films beleef ik snachts nog n x in m'n eigen variant haha

10. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Hier heb ik ook veel last gehad van levendige dromen. Hierdoor had ik een klein vermoeden voor m'n NOD, dat het misschien toch wel eens raak zou kunnen zijn.

De meeste dromen zijn bizar, maar voor d'r rest oke. Af en toe heb ik ook last van nachtmerries, en daar ben ik dan toch een stuk minder blij mee. Maar het hoort erbij he!:p Hopelijk mogen we met z'n allen nog vele mooie dromen gaan beleven.:D

11. Wendy1988

Wendy1988 Lid

29 jul 2013
    99
    0
    0
    Nachtmerries heb ik ook vaak maar tot nu toe vanacht raarste droom gehad :)
    Droomde dat het tot aan de dijk vol met satesaus stond hahaha vriendlief lag helemaal in een deuk vanmorgen :)

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Droom ook veel hoor en met minimaal 2 nachtmerrie's per nacht. Levensechte ook.

13. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    Ik droom ook veel en slaap onrustig. Afgelopen nacht droomde ik dat mijn man overleed en toen ik wakker werd was ik nog in shock! Van mij mag het allemaal wel wat minder!
    Weet iemand waar dat door komt? Dat de dromen zo levendig zijn en je ze bovendien beter onthoudt tijdens de zwangerschap?

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Voor mij waren de levendige dromen ook een hint dat het raak was. Normaal had ik na mijn eisprong altijd 1 à 2 nachten nachtmerries. Nu beleef ik alleen maar avonturen die ik onthoud ;)
    Ik word overigens niet moe wakker. Wat kan helpen om je hoofd leeg te maken is in een schrift drie pagina's volschrijven met alles wat in je opkomt. Niet over nadenken, ook niet teruglezen maar lukraak schrijven. Je zult zien dat je hoofd minder vol zit en die gedachten niet meer terugkomen overdag.

15. Jodda

Jodda Lid

20 aug 2013
    40
    0
    0
    Hulpverlener
    Bedankt voor de tip Else, ik heb wel een dagboek maar schrijf daar de laatste tijd juist minder in, ga ik weer oppakken om inderdaad ff leeg te schrijven voor ik ga slapen.

16. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Hier ook dromen als een gek, normaal droom ik ook en kan ik de dromen goed onthouden, maar begin wel heel raar te dromen alsof ze echt zijn gebeurt.

Vannacht weer een rare droom gehad en ik kon niet meer in slaap komen, droomde dat ik ons hondje zag verdrinken en ze keek me aan vanuit onder water en bleef aan het blaffen ook onder water en ik zag haar zo naar beneden zinken, kon zelf geen stap meer verzetten en schrok toen met schrik wakker en ben gelijk naar de hond gaan kijken..
    Ben toen maar bij de hond gaan liggen en gelukkig viel ik toen wel weer in slaap.
    maar voelde me de hele dag van slag af en was vandaag zelfs bang voor het waterbadje buiten waar de hond in gaat liggen als die het warm heeft;)

17. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Pffff.. Ik had vanacht zo'n vreselijke droom dat ik op een gegeven moment hyperventilerend wakker werd snachts!
    :(

18. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.830
    5.966
    113
    Vrouw
    Ik kan nog 1 droom goed terughalen, tijdens de zwangerschap van mijn zoon.
    Droomde dat ik een HEFTIGE relatie had met Wouter Bos..
    :(:$;)

Euh ???

19. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Haha Nou zo slecht ziet wouter bos er ook niet uit.
    Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als het Geert Wilders was geweest :D:D:D:D:D :D:D:D :D:D:D:D

Had er vannacht ook weer 1, Ik had mijn relatie beiindigd met mijn huidige vriend, en had een relatie met iemand anders (die heel raar ook mijn vriend was:(:() maar was 4 maand zwanger en durfde het mijn nieuwe vriend niet te vertellen dat ik zwanger was van mijn ex (mijn ex die dus tegelijk mijn nieuwe vriend was;)) omdat ik bang was dat hij niet meer iets van me moest weten.. ja :(:(

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ik sluit me aan ik droom me helemaal rot Pff
    Ik droom telkens dat ik een miskraam heb. Vannacht was heel raar: ik was bij de dokter geweest en die zou bellen voor de uitslag en toen waren mijn schoonzus en ik samen iets doen en toen belde hij mijn schoonzus op de telefoon om te zeggen dat ik een miskraam had gehad maar ik bloede nog niet maar het vruchtje was al wel eruit alleen moest ik nog gaan bloeden :s

Deel Deze Pagina