Show je bentobox

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door SushiLover123, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Al maanden vind ik het concept van de bentobox erg interessant. Ik ben niet van plan om van plakrijst poppetjes te gaan kneden, maar je kunt toch heel creatief zijn met kleine porties groente en fruit, i.p.v. de standaard boterhammetjes.

Nu heb ik er nog geen kaas van gegeten en gisteren pas een bentobox gekocht. Ik open dit topic in de hoop inspiratie te krijgen.

Dus, show je bentobox! Wat stop je er allemaal in? Welke voorwerpen gebruik je bij het maken? Bijvoorbeeld siliconen cupcakes, uitsteekvormpjes, etc.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    in t topic hieronder zie je ook al voorbeelden.
    bento staat overigens niet voor een gepimpte lunch, maar voor een lunch die helemaal in verhouding is qua voedingsstoffen. (volgens t bento principe dan he)

ik heb zo snel geen fotos. maar hier pimp ik t wel eens op met een koekjes uitsteker(sterrenbrood etc) of spiesjes rijgen.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    zie dat je t topic al gevonden had:)

die siliconenbakjes gebruik ik overigens wel om groente oid in te doen. al wil ik liever een trommel die aparte afsluitbare bakjes heeft. dus als iemand daar een tip in heeft?

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh weer wat geleerd ;)

Ik ben van plan om voornamelijk een gevarieerdere lunch mee te geven aan mijn zoon. Gaat mij ook niet om het pimpen, maar om gezonde dingen mee te geven i.p.v. brood.

Deel Deze Pagina