Hello ladies... even een vraagje.. Zoals julie aan mijn banner kunnen zien kan ik pas over 10 dagen testen.. Maar ik ben al 2 dagen erg misselijk, niet overgeven maar elke x op het randje en als ik bv aan vis of gebakken ei ruik of denk dan draait mn maag drie x om.. Wil ook eigenlijk alleen maar op de bank liggen.. Kan ik al zo snel zwangerschapssymptomen krijgen.. of is dit gewoon iets van een virusje ofzo..?
Er van uitgaande dat je eisprong op dag 14 is gevallen, is dit nog niet echt mogelijk. Innesteling vind 5 tot 10 dagen na je eisprong plaats daarna word er pas Hcg aangemaakt in de mate waardoor je klachten zou kunnen krijgen.
er heerst ook heel veel op het moment. mijn man heeft eigenlijk hetzelfde haha. en die NIET zwanger hihi. mejon
haha zou idd niet best zijn mejon.. effe een andere vraag.. ik zit nu aan de antibiotica voor een blaasontseking, vandaag mijn laatste pil.. er staat op de bijsluiter niet gebruiken tijdens zwangerschap.. Mocht ik evt zwanger zijn is dat in dit stadium dan al schadelijk...?
Hoi Belly, ik had het afgelopen maand ook erg misselijk na mn eisprong, zeker bij bepaalde geuren. Terwijl ik dat normaal nooit heb. Trok trouwens een dag of 2 voor mn ongi wel weg. Maar ik ben wel ongi geworden. Geef de schuld maar aan de hormoon wisselingen nu ik geen pil meer slik.
Hoi Belly en Beverly, had ik ook, die misselijkheid na mijn eisprong. Dacht toen echt van, jippie! Maar helaas, werd gewoon ongesteld ... gaan gewoon de volgende ronde weer in!
OK thanx dames.. Ik voel me inmiddels wel iets beter.. Zal idd wel van mn eisprong ofzo komen.. maar misselijk is echt vervelend.. Moet er niet aan denken dat je zo een maand of drie moet voelen..
Hoi, In januari heb ik een vroege miskraam gehad, ik had wel symptomen: misselijk en vond alle koffie ineens smerig. (miskraam bij bijna 5 week)
Nog even over die antibiotica, in dit stadium is dit enorm gevaarlijk. De celdeling neemt nl de antibiotica 'in', ik bedoel het vernietigt bv 1 celletje, maar na een tijdje is dat ene celletje vermenigvuldigt tot 10000 cellen en dàt betekent een grote schade! Ik heb 2j geleden een miskraam op 5 wkn gehad, zat ook aan de antibiotica, de dokter zei dat dat wss de oorzaak was maar dat weet je nooit zeker.. Succes!
Ligt er aan wat voor anti biotica, ik heb het ook gehad, en die was niet schadelijk voor een vruchtje of ongeboren baby. Alleen op het eind van de zwangerschap mocht het niet meer ingenomen worden.
Toen ik een antibiotica kuur moest hebben voor een bijholte ontsteking heb ik de arts verteld dat we bezig waren, ik was toen nog niet zwanger maar aangezien dit natuurlijk wel het geval kon zijn of worden kreeg ik antibiotica die je wel mag gebruiken als je zwanger bent. dus volgende keer gewoon vertellen dat je bezig bent om zwanger te worden dan kunnen ze er rekening mee houden
Er staat op de bijsluiter dat het niet gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap.. aleen in overleg met de dokter.. ben effe de naam kwijt.. maar het waren 5 pillen, 1 per dag voor blaasonsteking..