Pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zehra22, 15 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik pcos al 2 maal via clomid zwanger geraakt.

Dit maal wil ik het zonder medicatie.
    Cyclus zit tussen de 37 en 41.

Zijn er ouders die met pcos toch zwanger zijn geraakt. Mijn hoop raakt best op dus een stukje hoop zou fijn zijn.

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee helaas. Zoontje via OI (met hormooninjecties) en nu doen we weer OI maar in januari starten we met Iui. Waarom wil je het nu zonder medicatie? :)

3. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Ik vind het een heel gedoe ten eerste al die afspraken en verplichtingen.
    En ten tweede wil ik het gewoon op de natuurlijke wijze proberen zonder al die kosten die er boven op komen.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Snap ik. Gedoe en verplichting is het sowieso.

5. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Ja vandaar maar gelukkig snappen meerdere mensen het wel en willen ook veel gewoon de natuur zijn gang laten gaan. Alleen jammer genoeg heb ik late cyclussen en teveel follikels waardoor het niet altijd de juiste groote heeft.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ja ik ben een keer natuurlijk zwanger geraakt met pcos. Mijn prolactine was ook te hoog bij de 1e en daar had ik medicatie voor gekregen. Bij de tweede in ronde twee zwanger, een gelukstreffer wat mij betreft.

Nu bezig voor nummer 3. Wel sinds de zomer gestopt met de pil, gestopt met eten van zuivel en brood bij de lunch en ik slik vitamine d3 (1 pilletje per dag). Kortom een pcos dieet. Heb nu zowaar normale cyclussen, deze varieerden tussen de 93-142 dagen ongeveer nu loopt het nog steeds terug en deze maand zelf 38 dagen. Ik ben echt enorm verrast over het effect! Hopelijk voor nr 3 ook snel raak en zonder medische hulp

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb ook pcos maar weet dit nog niet zolang. Ik heb 5 kinderen op de natuurlijke wijze gekregen, waarbij het alleen bij mijn 2e kind lang duurde om zwanger te raken. Pas nu bij de 6e gaat het waarschijnlijk niet zonder hulp lukken. Ik heb trouwens ook gelezen over het pcos dieet en wil daar komende week mee starten, heb best positieve ervaringen gelezen dus de moeite waard om uit te proberen.

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ho moet 28 dagen zijn i.p.v. 38 :). Ik heb trouwens geen overgewicht, dat is ook wel echt een ding bij pcos

9. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Hay hay bedankt voor je reactie.
    Ik heb wel een menstruatie gelukkig en de langste cyclus is 41 dagen dus vandaar hoop er nog in. En heb zelf ook geen overgewicht en eet eigenlijk ook super gezond. Tja wonderen bestaan dus we zullen het zien.

USAbaby vindt dit leuk.
  10. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Hey wonderen bestaan toch.
    Wat ik zo zonde vind aan de medische gedoe is alle afspraken en die onderzoeken en het feit het kost toch echt veel jammer genoeg.
    Leuk voor de mensen die kinderen willen maar vooraf even mooi kosten hebben.

11. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Hier pcos zoontje via ivf gekregen. Nu spontaan zwanger geraakt. (En overgewicht) cyclus waren eerst zo erg lang pff denk tussen de 90 en 120 dagen ofzo als het niet langer kon zijn. Veel bewegen en normaal eten nu cyclus tussen de 28 en 35 dagen.

12. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik een goed gewicht en beweeg ik voldoende met 2 adhd kids . Maar cyclus is zo lang. Misschien heeft het ontpillen tijd nodig pas sinds augustus gestopt. Tijd laat het zien en jullie reactie geeft hoop bedankt.

13. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik ben met pcos spontaan zwanger geworden na 10 jaar proberen. Pas nadat ik 50 kilo afgevallen ben is het gelukt.

14. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Ik heb PCOS en ben van mijn eerste kindje op de natuurlijke wijze zwanger geraakt. Toevallig voelde ik aan mijn lijf dat ik misschien een eisprong kon hebben, direct een test gedaan en die was positief. Toen ben ik als een wonder ook direct zwanger geraakt. Deze keer wel hulp gehad van clomid. Mijn cyclussen zijn tussen de 40 en 140 dagen dus er is echt geen peil op te trekken.

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook pcos. Na 3 ronden clomid zwanger. Misser abortion. Toen nog een ronde clomid en toen raak.

Ik ben nu 8.5 kilo afgevallen en we gaan het nu voorlopig ook eerst zonder medicijnen proberen.

16. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ik gebruik daarom ook geen anticonceptie meer. Naja totdat ik natuurlijk geen kinderen meer zou willen als het me nog gegund is na deze kleine frummel. Ik ben wel 40 kilo afgevallen alleen 10 bij gekomen door een enorm stress factor en toen ik.besloot om weer te beginnen deed ik een testje (ging er toch van uit dat die negatief was) Maar moest eigenlijk vanwege het dieet en ja toen was die positief. Wilde eindelijk 10 kilo afvallen weer voor januari maar dat ging even niet door hahah

Imona vindt dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw! 40 kilo! Ik vind die 8.5 van mij al een hele prestatie. Haha. Nog minimaal 22 en max 27 te gaan.

18. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Fijn hoor als je weet dat het aan je gewicht ligt. Bij mij is het helaas geen gewicht en meer afvallen zou ook niet de oplossing zijn. Ben momenteel 62 kG en lengte van 1.64

19. Mayflower

Mayflower Bekend lid

21 okt 2018
    592
    304
    63
    Vrouw
    Ik had het al toen ik zelfs een normaal gewicht had. Bij mij is het wss gekomen doordat ik op 14 jarige leeftijd een spiraal te hebben gekregen tot mijn 20ste . En maar 3 keer "ongesteld bent geweest met wisselen. Ik ben gaan aankomen extreem door de hormomen behandelingen en door de zwangerschap. Maar het is idd veneidig dat er je er zo weinig aan kan doen Heb wel gehoord over bepaalde dieeten die zouden moeten helpen. Zijn hier in Nederland niet echt bepaald ver er in. Heb ook gehoord van accenpuntuur dat het kan helpen

20. zehra22

zehra22 Lid

8 jun 2012
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Owja accenpuntuur hoor je vaker voor afvallen en meerdere dingen.
    Inderdaas jammer dat er geen mogelijkheden zijn om op je eigen manier medicatie of goede behandelingen zijn.

Deel Deze Pagina