Aiiii ik heb straks een pretecho en dan gaan we kijken of de beeb het geslacht gaat laten zien... Ik ben zo ontzettend zenuwachtig en kan alleen nog maar denken 'het is een jongetje' en 5 minuten later'nee het is toch een meisje' ik wordt helemaal gek van mijzelf en kan niet meer wachten Het maakt me trouwens ook helemaal niet uit wat het is als hij/zij het maar laat zien vandaag ben trouwens nu precies 17 weken. Ik wilde graag even mijn verhaal delen want mijn mannetje wordt helemaal gek van mij Is het voor iemand herkenbaar?? vast wel
Heel veel plezier bij je pretecho! Wij hebben hem vorige week maandag gehad,en toen zat ik ook alleen maar in de wachtkamer jongen of meisje nee of toch wel een jongen hihi En het is toch echt een meisje. Ik was 17weken en 1 dag.
Oh dus ook met 17 weken de echo gehad. Wel fijn dat ze tegenwoordig zo vroeg een pretecho met geslachtsbepaling doen hoor, haha! Had je het ook mooi op film mee gekregen? Nog maar 3 uurtjes
Ja we hebben een dvd meegekregen,vind het zo mooi om te zien. Alleen onze kleine wou haar gezichtje niet laten zien op de 3D/4D. Wachten duurt ook lang hé!
Mijn zoontje had dat ook elke keer bij de echo's. Nooit echt mooie plaatsjes gekregen omdat er elke keer wel iets voor zijn hoofdje zat. nog steeds is hij erg ondeugend
Hopelijk laat ze het de volgende echo's wel zien hihi. Ach ja niks aan te doen,de kleintjes worden steeds eigenwijzer Hoe is het gegaan bij je pretecho en heb je gezien wat het word