ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik hoor het wel als dit niet zo is. vandaag was het zo een lekkere zonnige dag, maar mijn kleinste meid heeft zo een lichte huid, dat ik haar niet zonder hoedje in de zon durf te laten zitten. heb hier in de buurt even gauw gekeken naar zo een hoedje voor baby's, maar dit was nog nergens te koop! weet iemand waar ik snel zo een hoedje kan kopen? alvast bedankt!
Zara online.. H&M online (of de winkels natuurlijk) Waarschijnlijk heeft C&A of V&D ook wel wat. Vandaag in ieder geval meer dan genoeg zien liggen in de winkels.
Wij kochten een hoedje van Babybanz online, zit in de stof spf50 verwerkt dus wel een fijn idee. Je kan er even op googelen. De roze met bloemen staat echt heel leuk en hij is groot genoeg dat het ook de nek en schouders beschermd. Charlie
bij de prenatal hebben ze ook wat liggen ik had er gezien met nekbescherming (wat misschien wel zo fijn is als ze zo'n licht huidje heeft (uit eigen ervaring))
Weet iemand hoe die maten werken? Bijv bij de V&D hebben ze maat 48 en 50. Ik heb hier nog een hoedje maat 48 van afgelopen jaar liggen, die past al lang niet meer. Zou maat 50 dan ook niet te klein zijn? En een maatje groter bestaat dus blijkbaar niet, bij de V&D in ieder geval...
bedankt voor de reacties! ik heb nog niet gekeken aangezien het zonnetje weer even weg was maar ik weet nu waar ik moet zoeken