Ik ben even bezig met het een en ander door te geven online maar ben altijd zo bang dat ik wat verkeerds invul. Nu ga ik dus in 2012 niet werken en zal mijn inkomen dus 0 zijn nou vragen ze dus wat de brutto inkomsten zullen zijn, hebben ze het dan alleen over mijn inkomsten of ook inclusief die van mijn man ? Het zal wel een hele domme vraag zijn maar ik ben echt een leek in belastingen ..
Neem aan dat jullie toestagpartners zijn? Volgens mij hebben ze het dan over het gezamelijke inkomen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook een enorme leek hierin ben.
we zijn niet getrouwd en hebben geen geregistreerd partnerschap maar wel samen kinderen, volgens mij zijn we dan toeslag partners .. hahahah echt stom ik weet het gewoon niet ... mijn tussenpersoon vraagt 35 euro om dit soort dingen in te vullen, vind ik echt belachelijk dus vandaar dat ik het zelf wil oplossen...
Je vult dan inderdaad van beide partners het bruto inkomen in. Maar je moet dan wel aangeven dat je een toeslagpartner hebt.
Toch twijfel ik, als ik nu namelijk online wil aangeven dat mij inkomsten voor 2012 gaat veranderen dan zie ik een bedrag staan wat er laag is, die hebben hun als gegevens over mijn inkomsten van 2011, als ik naar dit bedrag kijk dan denk ik juist dat het alleen gaat om mijn inkomen omdat het zo'n klein bedrag .. ( daar draait mijn man niet eens zijn kont voor om hihihiih )
Als je bovenin de balk klikt op mijn gegevens, zie je dan de gegevens van jouw partner er niet bij staan?