Ha dames. Ik heb zondag naar het hardlopen een klein bloedingje gehad, zou dat door de inspanning kunnen komen? Ik was toen 5 weken en 3 dagen.
In principe hoor je bij wat inspanning geen bloedverlies te krijgen. Je baarmoedermond is wel gevoeliger en beter doorbloed, dus je kunt wat gemakkelijker iets bloedverlies krijgen. Hopelijk blijft het bij deze ene keer en heb je straks een mooie echo!
Heb 19 juli de echo al 2 weken eerder dan gepland.ben de dagen aan t aftellen. Want had vorige week woensdag iets rozig bloed. En afgelopen zondag was ik me naar t hardlopen aan t douche en toen ik me gedroogde kwam er wat bloed uit. Daarna niks meer gehad gelukkig
Kan heel goed hoor!! Je baarmoedermond is extra doorbloed en de 1 bloed wat sneller als de ander. Ik ben 28 weken zwanger en heb soms nog bloedverlies. Al bij bijv simpel opstaan van de bank, inspanning bijv. Bukken of flink doorlopen. Mijn vk zei dat t geem kwaad kan. Ik heb t gehad na 3 uurtjes 9 maandenbeurs. Toen ook de vk gebelt en die zei dat het komt door het vele bewegen en de 1 gevoeliger is voor bloedingen als de ander. Als het maar niet heel veel word en je geen krampen hebt!! Geniet van de zwangerschap.