Hey meidjes, Ik ga de komende tijd wat minder aanwezig zijn !! MIjn leven draait maar om 1 ding meer : zwanger zijn... Elke maand rond mijn NOD is een ramp... en als ik alweer ongi word is het nog erger.. Dus ik stap er eventjes tussenuit om weer mijn leven proberen op te pikken en het weer zo vrolijk te maken als het was ! Natuurlijk kom ik af en toe es neuzen hoe het met jullie gaat en wie er ondertussen alweer zwanger is... dat kan ik echt nt laten ! Ik hoop echt dat ik nt te lang hoef weg te blijven want mijn hartje doet nu al pijn met de idee dat ik hier minder zal zijn ! Maar ik beloof trouw : I ' LL BE BACK ! Heel veel liefs en wens jullie alle succes vd wereld toe en dit uit de grond van mijn hart ! Dikke kus !
Goed van je, misschien is dat gewoon beter, eventjes niet zoveel bezig zijn met zwanger worden.. Geniet ervan, en ik hoop je gauw terug te verwelkomen met geweldig nieuws.
Ja ik snap het, je bent er toch veel mee bezig als je elke dag op de forum bent. Ik hoop voor je dat we je snel weer terug zien....
Stientje alsnog heel veel succes...hopenlijk kom je terug met heel goed nieuws...en als je heimwee hebt je weet ons clubje te vinden he liefs liselotje
meid heel goed van je hoor. Geniet van de dingen die je hebt. We zullen je missen hoor meid Ik hoop dat je snel komt met goed nieuws
Thx meiden maar heel af en toe kom ik wel es neuzen hoe jullie het stellen ! Daar voor zijn jullie te lief ! En heb ook heel erg veel gehad aan jullie aanmoedigingen !! Maar nu probeer ik gewoon ff een maandje mijn hoofdje leeg te maken ! Zal jullie ontzettend missen..
Hoi Stientje, Ik kan goed begrijpen dat je even afstand wilt nemen. Ikzelf wil nog een paar dagen m`n ervaringen uitwisselen m.b.t. miskraam / curettage en denk er dan ook over om even het forum te verlaten. Voor mij vooral omdat ik dit eerst een plekje moet geven. Voor jou heel veel succes met zwanger worden en wie weet zien we elkaar hier weer snel ( zwanger) terug. Heel veel liefs Hope
Ik kom hier af en toe ook wel neuzen hoor om te kijken hoe het met iedereen gaat,kan ik ook niet laten,je hebt toch in een korte tijd wel een speciale band opgebouwt! Meid ik vind het heel goed van je,ff een maandje bezig met andere dingetjes en dan hopelijk snel de verrassing waar je al zo lang op wacht! Wens je heel veel succes en hoop voor je dat je je heel snel wat beter voelt! Tis je echt van harte gegunt! Liefs en een dikke knuff
Hoi Stientje, Erg begrijpelijk. Wil je veel geluk wensen en ik hoop dat je je snel weer de oude voelt en weer van het leven geniet zoals het is (klinkt wel erg zwaar zo, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel). Dikke knuffel, veel liefs en zet 'm op! xxx
Lieve stientje, Ik kan je ook heel goed begrijpen. Probeer lekker even te genieten van de andere leuke dingen in je leven en wie weet zien we je dan snel weer terug !! Alle geluk van de wereld gewenst !! Liefs sappie
Ach meissie.... ik begrijp je heel goed, maar ik ga je ooooo zooooo missen Kan ik je niet eens meer een trap onder je TUUT verkopen... Meis het gaat je goed en ik duim keihard dat je snel zwanger bent en dat je hier weer heel gauw terug bent... Dikke kus....
Ik beloof heel gauw weer een trap onder me tuut te ontvangen ok ?? Maar dan alleen ve zwangere voet ? Deal ?
Zeker een deal lieverd... vind het echt maar niks hoor dat je er niet meer bent.. maar ja nogmaals ik begrijp je goed... Ik werd altijd zo vrolijk van je berichtjes... Deze topic vond / vind ik iets minder van je hoor...
Stientje , ik zal je wel heel erg missen hoor Maar als het beter is voor jou moet je het absoluut doen Ik hoop dat je wel snel weer terug bent , zwanger of niet En als je tussendoor toch nog even wat kwijt bent dan weet je ons te vinden he Ondertussen blijven mijn duimen in jouw afwezigheid gewoon door draaien voor je . Groetjes Joyce
Lieve Stientje, Heel goed dat je jezelf de rust gunt. Is heel belangrijk. Zet het allemaal effe van je af. (makkelijker gezegd dan gedaan). Hoop dat je even op andere gedachten kan komen. Maar niet te lang hè??? Ik zal je missen Snel terugkomen met heel goed nieuws.... Veel liefs Daan