Ik was gister met de kleine van 5 jaar van m'n vriend naar het zwembad gegaan, en baalde dat ik er zelf niet in kon. Weten jullie of je nu het zwembad in mag als je zwanger bent? Dat ivm chloor en het gevaar dat je een slokje binnenkrijgt.
Je mag gewoon zwemmen hoor, ze hebben toch ook zwangerschapszwemmen enzo. Volgens mij had het meer te maken met in heel koud water zwemmen, waardoor je eventueel weeën zou kunnen krijgen.
Geen probleem hoor, dat is gewoon veilig zeker hier in nl. Te veel is natuurlijk nooit goed in de zin van erg veel water uit het zwembad drinken.
Je moet ook geen slokje nemen he! Haha. Dat is zo verdunt dat kan geen kwaad hoor. Maar een zwembad is wel ranzig dat is een ding wat zeker is.
Ik zou niet gaan hoor, misschien word je wel aangereden op weg naar het zwembad.... Je mag gewoon zwemmen. Waar heb je gelezen dat het niet mag dan?
Eerlijk gezegd heb ik nergens gelezen of gehoord dat het niet mag, maar juist omdat het zwembad ranzig is en chloor bevat dacht ik dat het misschien niet veilig zou zijn (poepbacteriën en zo). Ik heb ook nooit gehoord van zwangerschapszwemmen haha! Er is sinds 20 weken echt een wereld voor me opengegaan! Maar ik kan er dus zonder probleem in. M'n eerste zomer in NL, dus ik ga er zeker lekker vaak heen dan. Thnx girls!
Hoi, waar tegenwoordig wel niet allemaal over nagedacht wordt als je zwanger bent.... Lekker badderen hoor!
Ik ben de afgelopen 35 weken aan zwangerschap al meer dan 35x gaan zwemmen hoor!!! Dat mag best; dat is juist fijn voor je lichaam omdat je toch alle spieren kunt gebruiken en er geen sprake is van overbelasting of iets dergelijks. Hééérlijk! Ik heb vandaag nog op het strand gelegen !
Waarom zouden zwembaden speciaal zwangerschapszwemmen organiseren als die zwangeren het bad niet in zouden mogen?