Je bent serieus het water niet in geweest? Hoe kom je erbij dat je niet zou mogen zwemmen? Chloor is nooit gezond, maar een enkele hap water kan echt geen kwaad
Wauw meid serieus natuurlijk mag je zwemmen en chloor tja als je niet zwanger bent wil je dat water ook niet doorslikken toch hi hi
Alleen uitkijken met bubbelbaden in de eerste en laatste weken van je zwangerschap (0-6 weken en 36-42 weken) ivm infectiegevaar. Veel zwemplezier!
Infectiegevaar is alleen als je vliezen gebroken zijn en die kans is erg klein. Ik ben twee keer hoogzwanger geweest met 30 graden, ik zat ELKE dag in het zwembad, mijn kinderen leven nog hoor...
Ja hoor mag! Geniet ervan. Je buik is dan juist wat lichter wat ik wel erg fijn vond. Vooral aan het einde.
Maar als je niet zwanger bent moet je OOK niet proberen het hele zwembad leeg te drinken. Moet nog steeds als ik zwangere vrouwen zie zwemmen denken aan "het schildpaddeneiland" Oftewel op je rug zwemmen met je buik uit het water
Dit klopt ook niet helemaal hoor. Ik heb thuis een whirlpool en ga er dagelijks in. T werd mij juist geadviseerd tegen de vele harde buiken die ik heb, en.... t werkt nog ook Infectie gevaar is er idd alleen als je vliezen gebroken zijn.
Denk ook niet dat het geldt voor je bubbelbad thuis. Bubbelbaden in het zwembad zijn wel enorme bacteriebronnen hoor, daar moet je mee uitkijken. Zwemmen kan inderdaad gewoon hoor! Zou dat water sowieso maar nooit doorslikken Als je per ongeluk een beetje binnenkrijgt is dat echt niet erg hoor. Zou alleen geen fles bleekmiddel naar binnen gieten
Je mag het zwembad niet meer in als je vliezen gebroken zijn,meerder kun je er vanaf week 1 heerlijk in! Euh bleekmiddel? Gelukkig gaat dat ook niet in een zwembad hoor!
denk wel dat het mag, in sunparks zie je soms genoeg zwangere vrouwen wel zien dat je niet per ongeluk een stamp van een of andere kleine in u buik krijgt die aant zwemmen is
Serieus wie heeft je dat wijs gemaakt. Zwemmen is juist als je zwanger bent nog extra gezond... ga gewoon door met mn baantjes trekken.