Hallo, Onze kraamhulp is nu n week weg. Mijn zoontje is nu 2 weken oud. Het is mn eerste kindje dus ik ben nog wat onzeker over bepaalde dingen. Bijv. vandaag huilde hij heel veel, ik heb hem borstvoeding gegeven en toen was het over eventjes later huilde hij weer veel. Ik vond hem toen ietsje bleek zien en ik had hem in mn armen toen hij ineens n paar keer zn ogen wegdraaide... is dit normaal bij een kindje van 2 weken? later trilde ineens zijn gezichtje 2x eventjes... ik schrok hiervan ook omdat hij veel huilde.. Nu ligt hij lekker te slapen en zie ik niks schokkends. Zijn temp was 37.0 Verder vroeg ik me af of het normaal is dat hij soms heel vaak maar 5 minuten drinkt (hij komt wel heel goed aan in gewicht) en nu ineens wel een half uur drinkt. Kan dit per dag verschillen? Hij krijgt borstvoeding. Of moet ik dit de lactatiedeskundige stellen? alvast bedankt voor antw xx
De wegdraaiende oogjes , trillen klinkt als wat stuipjes. Niet iets om je ongerust over te maken. Het bleekzien kan ik zo niet plaatsen, maar als je twijfelt bij zulke signalen kan je het beste op dat moment een deskundige inschakelen. De Bv vraag mag je aan onze lactatiekundige stellen. Ilja