Mijn partner en ik zijn afgelopen vrijdag getrouwd en nu zijn we vanaf maandag tot aanstaande vrijdag op vakantie. Aangezien mijn partner graag een keertje met mij alleen op vakantie wilde zijn we hier met ze 2 en zijn de kinderen bij opa en oma. Ik vind het fijn om even tijd voor ons 2 te hebben maar toch mis ik de kinderen ontzettend. En ik lig nu daardoor ook wakker. Ik twijfel of ik morgen zou voorstellen naar huis te gaan of toch te blijven tot vrijdag. Wat zouden jullie doen?
Blijven! Natuurlijk mis je, je kinderen. Ik zou het gek vinden als je ze niet zou missen. Het zal even wennen zijn maar probeer te genieten van elkaar! Tijd voor elkaar is namelijk ook heel belangrijk.
Blijven! Je kinderen zijn in goede handen, en even wat tijd alleen met je kersverse echtgenoot is erg belangrijk
Yup ook ik zou blijven al zou ik wel verschrikkelijk heimwee hebben naar de kids maar ze zijn in hoede handen en zo lang met zijn tweetjes weg zal niet vaak voorkomen wel? Maak het bespreekbaar bij je man! Misschien voelt hij het ook wel even zo
Blijven net zoals iedereen zegt! Jullie moeten echt af en toe tijd voor elkaar vrijmaken en zeker nu jullie net pas getrouwd zijn!
Bespreek je heimwee met je man. Dan ben je het even kwijt. Maar ik zou zeker blijven. Probeer te genieten... Enne....nog gefeliciteerd
Ik zou (hoe moeilijk soms ook) ook blijven. Desnoods elke dag even bellen en vragen hoe het met ze gaat voor mijn eigen gemoedsrust. En natuurlijk mis je je kinderen, maar jullie tijd samen is ook belangrijk. En dan vrijdag lekker knuffelen bij thuis komst. Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten! Ja je hebt heimwee, maar de kans is groot dat je achteraf spijt krijgt als je nu naar huis gaat. Dus hoe moeilijk ook, blijf lekker op huwelijksreis! De kinderen zullen in goede handen zijn.
Blijven en genieten van jullie tijd samen Het is natuurlijk logisch dat je je kinderen mist maar tijd voor jullie samen is ook belangrijk..
Blijven. Tuurlijk mis je je kindjes. Ze zijn in goede handen bij opa en oma en zoals je zelf al zegt dat jullie ook tijd voor elkaar nodig zijn. Veel plezier!
Blijven! Trouwens ook opa en oma hebben zich waarschijnlijk verheugd op deze logeerpartij, zo ook je kinderen. Dus als je het zo bekijkt, waarom iedereen teleurstellen omwille van jouw heimwee? Geniet van de tijd samen met je man! Xxx
Haha denk dat ze helemaal niet willen dat je terug komt# worden vast helemaal verwend bij opa en oma!!! Kruip bij je man en geniet! Je kunt de kids natuurlijk wel bellen he