Mja ik zou dochterlief vreselijk misen... Bespreek het met manlief.. Die mist ze vast ook. En verder vooral veel leuke dingen doen en rond bedtijd eventjes bellen E ja het scheelt echt als je partner zegt dat hij ze ook mist maar dat hij het ook fijn vindt om samen even tijd te hebben Dat scheelt jou namelijk in je eentje tobben. (Want dat heeft hij heus wel door als je de hele tijd met een hete steen in je buik rondloopt )
Allereerst gefeliciteerd!! Wij zijn begin dit jaar getrouwd en een weekend weggeweest zonder de kids (we hebben er ook al 2). Expres voor een weekend gekozen (vrijdag ochtend weg en zondag middag terug) omdat ik het anders ook niet trok. Ookal zijn de kids in goede handen, je zal ze toch wel missen. Probeer het aan de kant te zetten, te accepteren dat ze in goede handen zijn en te genieten van je tijd. Lukt dit niet dan zou ik wel eerder naar huis gaan. Ookal adviseert iedereen je te blijven. Ik ken het gevoel. Je doet dan 2 dingen half. Geeft geld uit aan iets waar je niet van kunt genieten en mist je kids. das een verlies/verlies situatie. of zorg dat je een manier vind om toch nog even te genieten of ga terug naar je kids en plan een keer een lekker weekend samen. zorg dat je niet EN een leuke vakantie EN je kids mist maar kies voor het genieten. of van je man en vakantie, of van je kids. succes met je keuze en geniet sowieso wat extra van je kersverse man!! <3
Ik heb net met mijn man gepraat en we hebben besloten te blijven. Onze kindjes zijn inderdaad in zeer goede handen en we bellen elke dag naar ze. Dus het komt goed.
Goed om te horen meis!! En nu lekker gaan genieten! Waarschijnlijk hebben je kids groot feest bij oma!
Ik had al nooit zonder mijn kids gegaan en al helemaal niet zo lang (een nachtje max bij ons) dus dat is al een heel ander verhaal haha Ik vind het veel leuker om met onze kinderen samen te gaan, tijd vrij maken kan ook prima zonder je kinderen te hoeven missen voor een week lijkt mij, elke avond, of gewoon een keer een nachtje... Gewoon lekker je hartje volgen....
Bedankt voor de antwoorden en felicitaties. Ik heb net me dochter aan de telefoon gehad en ze was erg vrolijk en vertelde wat ze allemaal gedaan had. In haar taaltje (ze is 2). Dat deed me erg goed. Wij gaan zo lekker zwemmen en uit eten. We gaan genieten van de tijd samen