Hi dames, Sinds juli vorig jaar besloten om voor onze tweede wondertje te gaan. Bij de eerste waren we na ruim een jaar zwanger. We stonden juist op het punt om de huisarts destijds te raadplegen omdat ik een onregelmatige cyclus had. Nu bleek op de dag dat de afspraak stond dat ik zwanger was... heel leuk toen... maar nu is het weer een zooitje m.b.t. mijn cyclus. Sinds juli 2014 zit ik nu op de volgende cyclussen: 31-35-44-40-36-40- en nu op dag 50 en nog geen menstruatie Is dit een reden om al naar de huisarts te gaan voor een doorverwijzing?
Ik zou zeker even je huisarts bellen! Heb het vandeweek ook gedaan. Mijn cyclus is sinds ik gestopt ben (nov '14) giga onregelmatig. Ik zit nu op dag 48. Geen eisprong gevonden. Vanaf dag 34, 3 dagen heel licht wat bloedverlies gehad (bruin) zeer weinig. Dus had even de huisarts gebeld om te overleggen. Zij heeft mij aangehoord en we hebben best een tijd gesproken. Als dit over 2 maanden nog steeds zo is dan moet ik langs komen. Gaf mij wat rust en ze weten er in ieder geval van!
Niet heel erg onregelmatig, behalve nu dag 50. Maar wel vrij lang. Het is heel verschillend hoe ha erop reageerde. Ze zeggen vaak een jaar aankijken, maar zou het persoonlijk wel proberen! Ik ga binnenkort ook denk ik. Had hetzelfde bij de jongste net toen ik eerste gesprek had gehad bij de Gyn werd ik zwanger. Mijn cyclussen zijn vaak maar 1x in de 2 maand en soms geen ei. Succes!!
Ik zou naar de huisarts gaan! In principe mag je doorgestuurd worden als je cycli langer dan 35 dagen zijn. Maar het is altijd fijn om het even door te spreken, zodat je weet hoe de huisarts erover denkt, wanneer hij je wel of niet doorstuurt, en dan weet je precies wat je kunt verwachten. Als je nog een half jaar moet wachten, weet je dat ook en hoef je niet elke ronde te twijfelen of je wel of niet naar de huisarts zal gaan.
Ik ben na ronde 4 ook naar de huisarts geweest... Die nam me serieus, ronde 6 bloed laten trekken bij huisarts op vraag van gynae. Begin ronde 7 naar gynae en die dag mogen/ moeten starten met clomid... Ik zou dus ook gaan.. Ik ben wel Vlaamse.
Dank jullie wel dames. Heb gelijk online een afspraak gemaakt. Ben het zo zat. En als hij mij nog een aantal maanden de tijd wil geven voordat hij mij doorverwijst dan weet ik dat ieder geval en ga ik mezelf niet steeds afvragen of ik nu wel of niet naar de huisarts moet.
Het zorgt ervoor dat je eitjes mooi groeien... Ik moet nu dinsdag terug voor een echo, dan gaan ze kijken of ik al mooie eitjes heb.. Ik heb dan ook pregnyl voorgeschreven gekregen en dat moet ik dan meenemen op dinsdag. Dat is dan om de eisprong op te wekken..
Hier door oplopende cyclus ook na zeven maanden naar ha gegaan.. Doorverwezen naar gyn en onderzoeken gehad.. Zou deze maand met Clomid beginnen maar is niet meer nodig Maar ondanks dat ik het erg spannend vond, gaf het mij wel stukje rust.. Die gesprekken en onderzoeken.. Mijn gyn zei ook dat lange cyclus goede reden is om eerder te bellen.. Succes!