Vermaak Slagharen eind Sept??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rnate, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Eerder kon je op de site kijken in welke weken er s'avonds bingo en ander vermaak was op slagharen, voor mensen die verblijven op het park.

Ik zie net dus op vakantieveiling midweek in een arizona eropstaan, heb het al een tijdje in de gaten en die veilingen gaan er wel redelijk goedkoop uit.

Ik kan nu dus nergens meer op de site vinden of er in de periode van 24 sept tot 28 sept nog wel wat te doen is op het park buiten de atracties om. Ik bedoel dus parades en vermaak, iemand die misschien weet of er dan nog iets te doen is ??

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Het meeste is tot eind augustus, maar misschien kun je even bellen of mailen? Wij zijn afgelopen week via vakantieveilingen daar geweest; zeker niet duur maar ik vond het ook niet geweldig met die kleintjes. Zou het de komende jaren zeker niet weer doen. Het was druk en de rijen waren lang (de tweede dag, de eerste dag was het wel prima). Er staat nergens aangegeven hoe lang je nog ongeveer in de rij staat en het personeel (als je al iemand vindt) weet ook niet aan te geven hoe lang het nog ongeveer duurt als je op een bepaalde plaats in de rij staat. Verder was er vrij veel waar die kleintjes niet in kunnen, maar ik had de pech dat ik de laatste dag alleen met twee kindjes was omdat ml de tent opruimde, en dus niet veel kon doen omdat ik niet met twee tegelijk kon. En tot slot: veel van de attracties gaan pas om 10.30 of 11 uur open. En dan nog werd dat al snel een kwartier later. Wij waren om 9 uur klaar om te gaan en rond kwart voor tien hield ik ze niet meer tegen. Hebben we nog een uur rond gelopen voor we ergens in konden. Alleen de autootjes, die zl gelukkig heel leuk vond, reden al.

Ik zie dat ik wel heel negatief ben, terwijl het echt wel een leuk park is hoor. Maar wij vonden het nu nog niet zo geschikt. Toen ik zelf een jaar of tien was kwam ik er regelmatig en vond ik het geweldig, maar dan kun je zelf je eigen plan trekken en hoef je niet met het hele gezin in een rij te gaan staan.

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik ben vorig jaar in augustus geweest met de fam.:D We hebben het wel naar onze zin gehad en ben bekend met het vermaak de bingo enz was erg gezellig vandaar dat we wel weer heen willen gaan. Denk dat als we alleen zouden gaan het niet erg leuk zou zijn omdat de kleintjes idd bijna nergens inmogen, het zwembad vond ik ook niks.

Ga morgen anders maar gewoon even bellen om te vragen hoe dat zit met de bingo en de standaard parades.

4. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ah oke, dan zou ik even contact opnemen met Slagharen en veel plezier alvast. Het zijn echt koopjes momenteel.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    k heb zelf ook 'kleintjes'net als Jara en ik zou het dus wel zo weer doen! echt een super park! maargoed

een parade e.d. is er dan niet meer dat is echt hoogseizoen, en of er bingo oid zal zijn.... ik betwijfel het. Maja neem een spelletje mee want na een dagje rondrennen in het park ben e savonds kapot moe. Nadeel is wel als het rustig is, zijn de atracties op toerbeurt open!

6. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Volgens mij stond er vorige week een aanbieding via Groupon (is nog goedkoper als vakantieveiling). Daar stonden datums bij (tm november) wanneer de parkshow was.

Wij zijn vorig jaar april geweest en er was iedere avond meer als voldoende te doen qua bingo en shows.

Wij zijn heel erg verwend met de Efteling maar mijn dochtertje van toen 2 1/2 vond het daar ook erg leuk, voldoende attracties waar ze in kon (maar het is idd geen efteling...).

Arizona, leuke huisjes maar verwacht helemaal geen luxe! campingbedje past ook echt maar net langst het stapelbedje hoor! Staat er strak tussen.

Voor ons toch zeker voor herhaling vatbaar!

Deel Deze Pagina