Zeeuwen gezocht....!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Be Happy, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij gaan begin september een midweek naar Zeeland (Kamperland).

Wij zijn nog nooit in Zeeland geweest. Wat moeten we gezien hebben? :p Wat is ook leuk voor een kindje van 14 maanden oud?

Ben benieuwd!

Bedankt voor de reacties alvast!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mini mundi in Middelburg is leuk voor kleintjes. Er is een molen op de weg tussen middelburg en Domburg met een speeltuin, erg leuk voor kinderen. Het strand natuurlijk. Neeltje Jans. Er is in veel plaatsen wel midget golf. Zwembad van de Roompot in Kamperland bij slecht weer. Vroeger reed daar ook een treintje, maar ik heb geen idee of die er nog steeds rijdt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hahaha, op dat park zitten we....:D

Bedankt voor je tips!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

In kamperland is ook een binnenspeeltuin met ballenbak , heet five star farm volgens mij.
    Je kan ook in goes naar de kinderboerderij, die is zo leuk en heeft een grote speeltuin.

Ik kom er zelf vandaan, bij vragen mag je altijd pben ;)

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat moet je gezien hebben in Zeeland: het strand :D Heerlijke stranden daar. Neeltje Jans (bij de stormvloedkering) is ook wel een van de dingen die in me op komt, maar weet eigenlijk niet of daar veel te doen is voor kinderen.
    Verder heb je op Schouwen Duiveland vlak bij het strand ook een leuk bos met een wandeling die geschikt is voor kinderen en je hebt ook rolstoelpaden als je met een wandelwagen bent.

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Neeltje jans
    zierikzee
    middelburg (zit mini mundi)
    domburg
    zoutelande
    En in Goes zit een binnenspeeltuin (bij die kinderboerderij)
    Voor de rest het strand (moet het wel droog zijn)
    En in Goes en Kamperland zitten leuke zwembaden

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

In vlissingen zit nog een reptielen''dierentuin'' en in Middelburg zit nog iets met vogels (ook erg leuk) allemaal niet zo groot maar hoeft ook niet voor je kleine

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

't Klokuus in de buurt van Goes is ook leuk. Kan je lekker eten en hebben ze een binnenspeeltuin voor kleintjes en buiten ook nog het 1 en ander.

Deel Deze Pagina