Afeglopen vrijdag had hij enorme jeuk daar waar zijn luier zit. ''Mama ik heb jeuk". Heb de luier uit gedaan en hij zat onder de uitslag . Ik zei ''dat komt van de luier en het warme weer''. ''Oh mama, geen luier meer aan dan''. Ik heb daar gretig gebruikt van gemaakt. Vanaf die dag gaat het eigenlijk heel goed. Die vrijdag een aantal ongelukjes. Helemaal blij dat hij het wel op het potje had gedaan, helemaal blij dat hij een sticker mog plakken. Zaterdag 1 plas en een poep ongelukje. Hij kwam wel aangeven dat hij had gepoept in zijn broek. Voor de rest keurig op het potje of de wc. Zondag had hij in het zwembadje gepoept hihi. Hij zei het ook weer ''oh jee mama, poep in het water''. Ook deze dag goed gegaan met plassen. Maandag ook echt goed gegaan met plassen. Was bij mijn moeder en hij dook onder de ligstoel en zag ze hoofd al rood worden. ''Moet je poepen schat??'' ''Neeee mama". Ik hem toch gepakt en ja hoor een drol in zijn broek, naar de wc gebracht en poep in de wc gegooid (tip van mijn moeder, vond het wel een goede) En hij is verder gaan poepen op de wc. Hij had een sticker verdient vond ik. Later heeft hij nog gepoept op de wc met mijn moeder (ik was gaan werken inmiddels). Dinsdag was ook weer de eerste schooldag voor mijn knul. Was zo benieuwd of hij droog bleef en ja hoor.. Wat was ik trots. Bleef alleen iets te lang praten met een andere moeder waardoor mijn zoontje net voor de deur in zijn broek plaste. Gaf niet want het was eigenlijk mijn schuld. Boven broek en onderbroek verschoond. Half uur later komt hij met het potje aangelopen en zat er poepie in. Wat was ik trots weer op dat moment. Helemaal zelf gegedaan, niks gezegd hij was gewoon uit zichzelf gaan poepen. Vanmorgen op school wel even een ongelukje maar later daar toch op de wc geplast. Thuis gewoon weer zelf geplast. Ik had het al een paar keer geprobeerd om hem zindelijk te krijgen maar hij wou niet. Tot vrij dag ineens. Hij gaat uitzichzelf plassen en poepen en roept mij dan ''Mamaaaa kom eens kijken, het is gelukt". Ik ga dan helemaal uit mijn dak en geweldig dat hij dat vind. High 5 en high 10 erbij hahah. Had niet verwacht dat het zo snel goed zou gaan met het zindelijk worden. Ben gewoon trots op mijn knulletje.