Naar k3! Wie heeft er ervaring mee?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door linnepinnie, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Onze dochter van 2 jaar is HE-LE-MAAL wild van k3, zoals heel veel kindjes dat al vanaf heeel jonge leeftijd hebben.
    Ik vraag me af of hier moeders zijn die hun kind(eren) al eens mee hebben genomen naar een show en hoe dat allemaal ging. Hoe oud je kind was en hoe goed/ slecht ze het konden volhouden enzo. En waren er meer peuters, of zijn het echt alleen maar school kinderen?

Ben benieuwd. Beetje zonde om te vroeg aan zoiets te beginnen lijkt me.

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik lees even mee... hier eentje die K3 nu ook al leuk vindt, zat van de week al weg te dromen bij het idee dat we samen naar zo'n concert zouden gaan haha... had toen zelf bedacht dat ze dan toch minimaal 4 of 5 jaar moet zijn. Ben benieuwd naar ervaringen!

3. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ik zat er zelf aan te denken om ook te gaan omdat ons dochtertje ook helemaal gek is van k3, maar later zat ik te denken dat ze vaak moe word in de middag, en zich niet zolang op 1 ding kan concentreren, dat ze idd beter van een jaar of 4 a 5 naar zoiets toe kunnen gaan.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ben vorig jaar Oktober met onze dochter geweest, ze was toen nog geen 3.
    Eva vond het helemaal geweldig! Ze mogen gewoon dansen en zingen, dus ze hebben geen tijd om moe te worden;)
    Dus je hoeft echt niet te wachten tot een jaar of 4

5. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Moest even flink nadenken wanneer wij naar K3 geweest zijn. Het was het heksenexamen waar wij geweest zijn. Mijn dochter was toen 4 en mijn zoontje was nog geen 3. Mijn dochter vond het prachtig, maar ook zoonlief heeft met open mond zitten kijken !! Het was dan wel een show met een verhaallijn en niet alleen maar liedjes zingen zoals dat in bijvoorbeeld de Ahoy in Rotterdam was.
    Er waren veel meiden vanaf een jaar of 2 hoor.

Mochten jullie toch besluiten te gaan, veel plezier !!

Groetjes Monique

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wij zijn in juni gegaan en dus was mijn dochter nog geen drie. ze vond het geweldig!

7. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Ok! Dat zijn leuke berichten. Ik zag dat er ook een show gegeven wordt om 11 uur 's morgens. Lijkt me ideaal, want dan is ze in elk geval nog niet moe.

Maar er is in Groningen een verdeling in 3 rangen. Iemand een idee of je vanaf elke rang alles goed kan zien en of ze op elke rang ook goed kunnen dansen enzo? Natuurlijk zie je het allemaal op de eerste rang het beste, maar dan wordt het best een duur grapje. Ben benieuwd..

8. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hey linnipinie (weet niet of het goed geschreven heb) hier nog een superfan van K3, hoeft maar op te staan en ze begint te dansen en zingen, ik wou ook wel naar groningen!
    lijkt me super alleen onze dochter moet nog 2 worden wellicht nog een beetje vroeg hoe lang duurt zo'n concert meestal??

jette

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo'n concert duurt meen ik een uur en kwartier ongeveer.
    Zeker niet langer als 1,5 uur.

Wij zaten toen 2e rang. Dit was in Den Bosch.
    Eva had genoeg ruimte tussen de stoelen om te dansen en stond ook geregeld op de stoel.

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame is 3 en gaat volgende weke met mij naar k3
    weet nog niet hoe ze het gaat vinden

11. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    okay een uur en kwartier is best te doen natuurlijk, wel duur de kaartjes he, geloof 59 euro per persoon!!!

jette

12. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0

WOW! Als dat echt zo is dan denk ik niet dat we dat doen. Te duur als je t mij vraagt. Ik hoorde van iemand anders dat er vanaf 15 euro al kaartjes zijn. Hmmm.. Weet iemand dit precies?

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  14. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Ok. Dat lijkt er meer op.

Ik had nog even gezocht en heb dit gevonden:

1'e rang: 25 euro
    2'e rang: 20 euro
    3'e rang: 15 euro

Nou dat is nog wel te doen vind ik. Iemand ervaringen op de derde rang? Hoe is het zicht vanaf daar?

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ms. een stomme vraag; maar als ik samen met mijn dochter ga, moet ik dan 2 kaartjes bestellen??? Neem aan van wel he!?

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja je moet dan 2 kaarten hebben, helaas mag je die kleintjes niet gratis mee naar binnen nemen.

mijn dochter is geen k3 fan maar wij gaan vanmiddag voor het eerst naar theater naar het zandkasteel :)

17. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    nou wat vreemd ik zag voor de voorstelling in groningen dat de kaartjes 59 euro waren, ik schrok al, maar ga nog even beter kijken, ga dat direct doen1!

jette

18. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    nou het klopt toch echt hoor had het dus niet verkeerd gezien 59 euro ik vindt dat wel een beetje veel eigenlijk!

jette

19. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Jette, op welke site heb je dan gekeken??
    Ik heb net nog gekeken bij www.k3.be Dan naar tickets in Nederland. Als je dan Groningen aanvinkt. Dan zijn daar de kaartjes ook 1e rang 25 euro. En dat is dan de hoogste prijs.

Wij gaan ook voor de eerste keer naar K3. Milou vindt het helemaal geweldig. Roept al een maand lang tegen iedereen dat ze met papa en mama naar "KAAAA DIIIEEEEE" gaat.
    We gaan 31 oktober in Eindhoven naar de show van 11.00u. Normaal slaapt Milou nog 's middags, dus dit leek me het handigste.

Veel plezier allemaal voor degene die gaan!!

Groetjes Anouk

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Vraagje voor dew mama's hier:
    _ ik wil voor meisje hier (13 maanden ) een dvd kopen van K3. En dan niet een film maar 1 met liedjes (ze vind dansen nl. zo leuk) Welke kunnen jullie aanraden? Ik zag nl. zoveel verschillende pfffff

Deel Deze Pagina