sidmick als je een dvd wil zou ik persoonlijk kijken naar een dvd waar de meeste liedjes op staan die voor je dochter herkenbaar zijn.
Ja maar mijn dochter (en deze mama...) kent nog niet echt K3 liedjes (ze is pas 13 maanden) dus ik vroeg me af of iemand weet op welke dvd de meeste "bekende" liedjes staan
hier ook een mama die het heeelll erg leuk lijkt met haar dochter naar k3 te gaan!.... heb er nog geen ervaring mee maar ik wacht zelf nog een jaartje! (dan is ze 3)ik denk dat ze er dan wat meer van snapt! Liefs!
Wij gaan 6 november naar K3...in de rai, 2e rangs kaartjes. Mijn dochter is 7 hihihi, en het word voor haar, haar eerste concert...haar vriendinnetje die mee gaat is 6. Dus die bléren straks het dak eraf haha Me middelset zoon is nu 4 en met 5 wil papa hem mee nemen naar MonsterJam...ben benieuwd hoe dat gaat dan haha
ik vermoed dat ze het wel leuk vinden dames!! valentijn en ik gaan maandag naar de plopshow, heb er erg veel zin in! mama van valentijn rens 28-03-2007
hai, Ik heb er geen ervaring mee,maar wij gaan toevallig morgen naar de show en mijn dochtertje is 3.ik vindt het persoonlijk wel een mooie leeftijd. Vorig jaar heb ik in twijfel gestaan,maar mensen die ik kende waarvan de kindjes 2 waren hadden allemaal positieve verhalen. Ik zou zeggen gewoon proberen! groetjes miranda
Weet iemand of je eten/drinken mee mag nemen naar binnen? Normaal gesproken mag dat niet, maar voor je kindje een pakje/bekertje sap en een koekje????? (of moeten we nu ook eerst consumptiebonnen kopen???)
Ms. controleren ze steekproefsgewijs tassen. Denk dat ik het risico wel wil nemen. Neem ik gewoon wat pakjes drinken mee, kan ik zo weggooien als het moet. Maar dat zou ik in dit geval zeer kinderachtig vinden!
Wij gaan 15 nov naar K3 in Den Bosch. Mijn dochter is er wel nog een beetje klein voor, maar vind zingen en dansen helemaal geweldig. Mijn man stond erop dat ze meeging, aangezien ik mijn vraagtekens erbij had. Mijn nichtjes van 6 en 3,5 jaar gaan ook mee. En het duurt idd iets van een uur ofzo. En als ze niet toch niet meer te handhaven is gaan we gewoon weg, niet moeilijk doen iig. Ik zou niet te lang wachten met reserveren, omdat er al veel was uitverkocht. (ligt er aan met hoeveel personen je gaat natuurlijk, wij met z'n 7 en, dus was moeilijk om nog plekjes naast elkaar te krijgen)
Zij er hier al mensen naar het concert geweest?? Hoe was het?? en Hoe lang duurt het ongeveer? Wij verheugen ons in ieder geval op 31 oktober in Eindhoven. Milou zingt K3 van 's morgensvroeg totdat ze naar bed gaat! Groetjes Anouk
Wij hebben de dvd ''zing en dans mee met k3'' inmiddels alweer heeeeel lang in huis en het is nog steeds een zeer groot succes. Staan echt alleen maar liedjes met clips op. Helemaal leuk voor de kleintjes. Besteld via www.bol.com Als je voor weinig geld k3 cd's wil scoren moet je ook af en toe even bij hema kijken. Laatst een cd gekocht voor nog geen 5 euro.
Wij zijn dit weekend in Ahoy geweest, helemaal geweldig! Het duurt 5 kwartier. Voor herhaling vatbaar!!!
wij gaan ook op 20 december voor het eerst ik heb wel al van veel mensen vernomen dat je absoluut niet met je kindje naar voren naar het podium moet lopen want dan word je platgedrukt tenminste als je eerste rang zit?
Ik had ook eerst rang kaarten.....bleek bijna achterin te zijn! In eerste instantie was ik een beetje teleurgesteld....Koop ik de duurste kaarten, zat op rij 9, redelijk vooraan dacht ik, blijkt dat we vrij ver in de zaal zitten. Achteraf was het niet zo erg. De plaatsen meer voorin (ik noem het maar de veldplaatsen) waren allemaal 'gelijkvloers' en ik zat op de tribune. Hierdoor konden we alles heel goed zien en hadden de kindjes geen last van de grotere kinderen of de ouders voor hun. Ik denk als we gelijkvloers hadden gezeten dat ze de helft niet had kunnen zien. Dit was in Ahoy dus ik weet niet hoe dat in de andere zalen zit natuurlijk! Veel plezieer! Wij hebben genoten!
Wie is er al geweest in Eindhoven??? Wij gaan morgen om 11 uur ben benieuwd of we goede plaatsen hebben... Misschien dat iemand me daar al iets over kan zeggen. Wij zitten: parteree Z rij 13
Wij gaan morgen ook in Eindhoven kijken. Ben ook wel benieuwd. Rij 3 tribune L. We hebben vrij laat gereserveerd, zullen dus niet meer zo'n geweldige plaatsen hebben.
Wij zijn vanmorgen geweest in Eindhoven. Was super! Wij hadden ook een tribuneplaats vak T1 rij 5. De meiden hebben voor de tribune kunnen dansen. En op de tribune voor de stoelen is ook plek om te dansen. Het middenveld (allemaal gelijkvloers) leek me voor ons helemaal niet fijn. Er waren veel ouders die ons kinderen lieten staan op schoot. Dat schiet dus niet op voor de kinderen daarachter. Ik weet niet precies hoe de nummers in het veld zijn. Wat ik nu gezien heb zijn de vakken X, Y en Z het veld. Het was een supershow. We hebben genoten. Veel plezier nog voor de mensen die nog gaan!
Vanmorgen in eindhoven geweest en het was echt super! We hadden veldplaatsen in vak z en zaten mooi aan het gangpad dus de kids hebben volop gedanst. Kyra heeft zelfs een handje gehad van Josje op het einde!