Hey, Ik wil volgende maand vliegen naar Noord-Amerika, en dat gaat best duur worden... Ik weet dat als ik vliegtickets bij de maatschappij koop i.p.v. een reisbureau dat het goedkoper is, maar is het dan nog wel een connecting flight? Of moet ik er dan zelf voor zorgen dat ik de volgende vlucht op tijd haal? Ik zou graag horen of meer mensen hier ervaring mee hebben
Nou ja, het is sowieso je eigen verantwoordelijkheid om je vluchten te halen tenzij je met overmacht te maken hebt en je vlucht zodanig vertraagd is dat je je aansluitende vlucht niet meer kan halen menselijkerwijs. 😉 Maar als je gewoon via één site/maatschappij boekt bestemming B en je moet vliegen via A dan zullen ze de verschillende opties altijd geven om de vlucht van A naar B te halen. Als je een keuze hebt, neem de tijd dan ruim, zeker voor de VS.
Vluchten die je boekt via reisburo of via de maatschappij blijven hetzelfde. Je bent zelf verantwoordelijk om de overstap te halen. Enkel kan het reisburo je helpen als er problemen zijn... Bij de maatschappij sta je er vaak wel alleen voor