Morgen gaan wij met ons gezin en schoonouders naar de efteling. Dit staat al weken vast en is vrij voor genomen dus verzetten wegens het weer lukt niet. Is het wel een beetje te doen op een hete vrijdag in het park?
De Efteling hangt sproeiers op en kinderen kunnen lekker in de fonteinen spelen. Ja het kan wel, zorg gewoon voor veel drinken.
Ja doen we ook. Kinderen zijn 3 en 5 jaar oud. Mijn dochter heeft een studiedag Vind het belangrijker niet lang in de rij te hoeven staan haha Ik neem wel een plantenspuit mee haha
Ik zou het gewoon doen, er is op genoeg plekken schaduw, en als ze ook nog eens sproeiers ophangen.. Het zal wel heet zijn ja maar ik zou er niet voor thuisblijven iig
Ik ken eigenlijk geen 1 school die op vrijdag een schoolreisje houd om eerlijk te zijn. Dat is meestal op dinsdag of donderdag.
Ja hoor. In Kaatsheuvel is het volgens buienradar morgen aan het eind van d'r middag 28 graden. Daarvoor minder. Dus het kan prima. Petjes op en smeren maar. Goed drinken en af en toe de schaduw op zoeken.
Over veel drinken mee nemen: Niet doen --> gewoon een flesje en eventueel nog een pakje en dan het flesje lekker vullen telkens bij de kraantjes. Je moet het natuurlijk wel dragen allemaal... En oja: Stel je kinderen houden echt niet van water: Neem 1 flesje pure siroop mee - en vul daarmee de flesjes aan ter plekke.
Wij zijn toevallig gister in de Efteling geweest i.v.m. studiedag. Waren veel schoolreisjes, zal vrijdag ook wel zijn gok ik. Er zijn idd genoeg punten waar je een flesje kunt vullen met water. En je kunt op veel plaatsen goed in de schaduw zitten/lopen, scheeld ook veel. En eventueel tassen etc kun je ook voor 1.50 achterlaten in de garderobe
Wij zijn laatst op vrijdag gegaan, veel schoolreisjes. Ik zou niet willen met dit weer, maar voor kinderen is het altijd leuk
bij de wc's sowieso- op sommige plekken heb je dan ook buitenkraantjes (o.a. bij de fata morgana en net voor het plein bij droomvlucht) . Maar mogelijkheden genoeg wat dat betreft. Ik neem nooit veel drinken mee.
je kan ook van die geconcentreerde knijpflesjes siroop kopen bij bijvoorbeeld de ah. die kan je makkelijk in je tas stoppen en zo toch steeds verse ranja maken onze dochter gaat 25 juni met school naar de efteling. ik vind het best eng om onze 4 jarige dochter met school naar de efteling te laten gaan maar ze hebben alles goed geregeld dus het komt vast goed
Hihi de school van onze kinderen was er, zo'n 500 leerlingen en dan nog begeleiders . Ons buurmeisje was er ook met haar school had ik gehoord. Maar echt heel druk vond ik het niet moet ik zeggen. Wel heerlijk weer! Morgen wordt het pas na het middaguur warmer, dus zou wel op tijd gaan.
Qua drukte viel het wel mee idd, het langste wat wij hebben moeten wachten is 15 minuten....das weinig voor 'Eftelingse begrippen'