Landal Hellendoornseberg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamanama, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    In maart gaan we met ons gezin, mijn ouders, zusje en zwager naar dit park. We kunnen nog uit verschillende huisjes kiezen, maar op de plattegrond kan ik niet goed inschatten hoe ver alles is van het centrum. Wie heeft ervaring met dit park? Hoe zijn de afstanden? Is het leuker om bij een speeltuintje te zitten of liever Bij het centrum?
    Daarnaast nog andere tips op het park of in de buurt? Bedankt!

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Bij mij op de thee :p. Park zelf weet ik niet,
    leuk in de buurt kinderboerderij dondertman in holten.
    Avonturenpark hellendoorn, al geloof ik niet dat die al open is ;).
    Eekhoorntjespad, is een boswandeling met onderweg allemaal natuurlijke speedingen voor de kinderen, zit bij hotel dalzicht in Nijverdal (holterberg) daar is de start en bij het gebouw van staatsbosbeheer.
    Aan de andere kant van berg (holterberg) kant bij holten heb je een infocentrum van staatsbosbeheer met opgezette dieren enzo ook altijd leuk en informatief.
    En indoorkermis bij preston palace is misscien ook leuk voor de meiden.

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Leuk, klein park. En dan bedoel ik de opzet. De afstanden kunnen toch best ver zijn naar de buitenste huisjes. Ik zou voor bij het centrum gaan. Wij zaten daar recht tegenover in een luxe bungalow. Was prima. Wel wat gehorig. Maar verder goed.
    Als je bij het centrum zit heb je alles bij de hand. Leuke speeltuin en alle voorzieningen.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ligt eraan wat je leuk vind. Ik woon hier heeel dichtbij en indd wat blaine al noemt speelbos is echt heel leuk. In holten zit ook nog een leuke kinderboerderij (dondertman) en in raalte zit flierefluiter een indoor en outdoor speeltuin met kinderboerderij.

Deel Deze Pagina