naar luchtje

Discussie in 'De lounge' gestart door onsukkie, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Op mijn dochters kamer hangt een naar luchtje...

Ik heb al van alles gedacht, gezocht en geprobeert.

Eerst dacht ik dat een van de katten er gepist had, alles opgeruimd, gedweild, besnuffeld, hielp niet. Op m'n knieën alles afgesnuffeld, schoongemaakt, alles in de was (tot de schone kleren aan toe), kasten eruit, andere erin, veranderd.

Het enige wat ik kan vinden is een lelijk stuk in het laminaat onder haar bed waar 3 jaar terug een keer wat nats is geweest, maar als ik daar met mijn neus boven ga hangen lijkt het er eigenlijk niet vandaan te komen.

Wat moet ik nou dan nog???

Het is er altijd, de ene keer onwijs sterk, de andere keer ruik je het nauwelijks. Mijn man zegt het niet te ruiken, maar dat geloof ik niet zo erg. Het is een hele scherpe, maar muffe lucht.

Iemand???

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Overigesn komen de katten niet boven,a lleen als ze in een onbewaakt ogenblik erheen "ontsnappen" en dan halen we ze er gelijk weer vandaan.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    heb van iemand weleens zo'n zelfde verhaal gehoord en toen zat er een dode muis tussen vloer en plafond woonkamer....

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja en ga zoiets maar es opzoeken. pfff geen idee verder wat het kan zijn overigens. :(

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is zoooooooooooooo irritant...

Wil er alleen om die reden gewoon een nieuwe vloer in, voor het geval dat. Bah... misschien maar gewoon doen met de 13e maand straks, maar ja, dat laminaat ligt er net 3 jaar in, dat is toch ook niet lang?

En wat moet ik er anders tegen doen, kan moeilijk die hele kamer met febreze gaan sprayen 3x per dag ofzo. Bah...

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

staat er een wasbakje op haar kamer? soms komt het uit de leidingen of het riool en dan komt het soms zelfs uit de wasbakken naar boven zo´n geur.

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Als het een dode muis is, dan verdwijnt de stank vanzelf weer hoor. (heb er ervaring mee met twee jagende katten en soms onvindbare muizenlijkjes, yak...)

8. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Misschien een beetje brutaal van me...maar omdat je zei dat je man het niet ruikt, kan het niet komen door je zwangerschap? Ik rook namelijk altijd vieze luchtjes die niemand anders rook en nergens vandaan leken te komen.

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik rook ook rare dingen toen ik zwanger was, maar goed wij hebben een keerlekkage gehad in de woonkamer van de verwarmingen.
    We hadden ook laminaat, en op den duur ging het ook stinken omdat de ondervloer ging schimmelen misschien komt het daar van?

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nope, zo'n geur heb ik wel beneden in de wc, die komt idd uit het wasbakje.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, ik ruik het al zolang ze op die kamer slaapt en dat is al een stuk langer dan ik zwanger ben. Maar dat ik beter ruik is een feit (en een vloek) ja.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Daar heb ik ook aan zitten denken inderdaad.
    Maar dan moet dus die hele vloer eruit, volgens mij als je laminaat er eenmaal uithalt kan het er niet terug in, of wel?

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

volgens mij met kliklaminaat kan het gewoon terug hoor. ik ruikook altijd vreselijk goed. soms handig maar vaak ook zeer irri

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

is het ook als je dochter niet op die kamer is? anders kun je misschien proberen haar luier te verschonen :D

15. djellybelly

wij hebben het er toen wel uitgehaald, maar omdat we toch vloerbedekking wouden,maar idd als het klik laminaat is moet je het weer terug kunnen zetten.
    Maar sowieso als het schimmel ismoet het er wel uit want het is heel slecht voor je gezondheid.

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha, die wilde ik ook maken maar durfde niet! (zwangere vrouwen, je weet maar nooit... ;)) :D

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mee eens.
    Ik denk dat de vloer er toch maar uit moet, alleen balen dat mijn man geen vrije dagen heeft, alleen met kerst zelf, maar niet eromheen, en wil het dan eigenlijk wel zo snel mogelijk doen.

19. djellybelly

eruit halen kan jij ook hoor heel simpel, maar als je het terug wiltplaatsen moet je het met beleid doen.
    Maar k zou denk ik voor een andere vloer gaan, je hebt namelijk kans dat het laminaat ook aangetast is, laat je nog even weten wat je doet.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    We denken erover die hoek eruit te halen en kijken of het probleem daaronder is (de ondervloer ofzo) en als we het probleem gevonden hebben met een nieuw stuk ondervloer en een nieuw ak laminaat weer aan te helen. Maar moet wel even kijken wanneer mijn man tijd heeft...

Deel Deze Pagina