Wie weet dit? Ik wilde vandaag naar de makro met het pasje van m'n mans werk. Ik heb geen machtiging. Kan ik nou wel of niet de makro in? Ik lees op internet dat bij sommige makro's alleen het pasje gescant hoeft te worden, maar bij welke makro's is dit? Wie kan me helpen??
Hier is het alleen scannen maar soms extra controles op id, dus als je controle treft heb je een probleem
Duiven is ook scannen. Volgens mij hoeft het geen probleem te zijn als je een legitimatie laat zien met dezelfde naam. Dus als het van je man is, kun jij er met jouw legitimatie (als je dezelfde achternaam hebt) zo in. Tenminste zo ging het, voor het scannen, in Duiven.
En dan nog is het geen groot probleem. Ik heb niet dezelfde achternaam maar mag gewoon op de pas van mijn vriend zijn zaak boodschappen halen bij de makro (al 2x controle gehad op id)
Nee, is niet dezelfde naam, pasje is van het bedrijf waar mijn man werkt, is niet zijn bedrijf. Ik wilde naar de makro delft of wateringen gaan, ik twijfel nu een beetje, ben zo'n schijtluis, ben bang dat ze controleren...
Gewoon gaan hoor. Ik heb al twee keer controle gehad en mocht twee keer doorlopen even een mooi excuus verzinnen... ja sorry mijn man kon niet en het is echt nodig dat dit nu gehaald wordt. Zal de volgende keer regelen dat mijn man het wel oo tijd haalt. Ofzoiets dergelijks.
Ik ga regelmatig naar delft en ik word heel soms gecontroleerd. Maar het controleren is bij mij echt zelden gebeurd (sinds de scanners er zijn alleen een keer toen ze niet werkten). Je kunt ook even naar binnen gluren of de baliemedewerkers druk bezig zijn. Ik zou gewoon gaan
Gewoon gaan. Dat controleren is niet voor hun zelf. Dit is omdat ze dat soms moeten. Dan is er weer een instate die loopt te zeuren dat er teveel patriculieren lopen ipv bedrijven en dan controleren ze weer een keer een tijdje. Volgens mij zitten er niet eens een straf op als je wordt betrapt een wassenbeus dus
Er wordt (bijna) nooit gecontroleerd, en als dat wel gebeurd, kom je er óf met een smoesje van af, óf je kan weer naar huis gaan. Het is echt niet zo dat de politie er bij wordt gehaald hoor, haha!