Naar makro zonder machtiging?

Discussie in 'De lounge' gestart door IngeM, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    A'dam is scannen maar nog nooit gecontroleerd. Ik ga altijd met de pas van mijn man.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij hebben vroeger, toen het heel streng was, wel een keer controle gehad en toen bleek het pasje verlopen te zijn van diegene van wie we hem geleend hadden. Maar ze deden toen ook niet moeilijk dat het een geleende pas was. We kregen toen een dagpas, zodat we die dag toch nog gewoon onze boodschappen konden halen. Nu met die scanner zit ik er helemaal niet over in. Ze hebben twee poortjes. Soms doet de ene kant het niet en dan ga je via het andere poortje. Ze hebben ze ook wel eens handmatig gescand en toen ging het ook aan de lopende band gewoon door.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

In Den Bosch moet mijn vader zich altijd legitimeren.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Even off-topic: heeft Wateringen vooral horeca assortiment of ook bijv. best wat speelgoed? Normaal ga ik altijd naar Delft maar die in Wateringen is zowat om de hoek dus net iets makkelijker.

5. Er is ook wel wat speelgoed, maar ik vind het niet heel veel. Ik vind het bij de Makro overigens ook nooit goedkoper, behalve als ze echt een goede aanbieding hebben misschien, wij komen er echt voor één specifiek product. Als ik de BTW aftrekbaar wil hebben, kunnen andere winkels ook wel een bonnetje op naam van m'n bedrijf voor me maken.. Als je echt op zoek bent naar speelgoed, zou ik lekker bij de Intertoys gaan shoppen :p

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dan neem je toch gewoon een dagpas?

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier in Groningen en Leeuwarden moet je zelf het pasje scannen. Een machtiging is niet meer nodig. Nog nooit controle gehad. Het pasje staat op naam van mijn schoonvader en we hebben dezelfde achternaam. Dus ook dan voorzie ik geen problemen.

8. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Idd, hier in Den Bosch is er altijd controle. Mijn man komt er mee weg omdat hij dezelfde achternaam en eerste voorletter heeft als zijn broer (van hem is het pasje)

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Intertoys vind ik echt duur met speelgoed in vergelijking met andere speelgoedonline winkels of in het buitenland. Het gaat mij vooral om sommige aanbiedingen die ze hebben.

Deel Deze Pagina