naar mexico met orkaan !

Discussie in 'De lounge' gestart door Emma29, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi allemaal
    Wij gaan a.s. donderdag naar mexico maar nu gaat daar a.s. dinsdag de zware orkaan Dean overheen !
    Mijn man ziet het allemaal posi in en wil gaan maar ik begin steeds meer te twijfelen .....
    We gaan nu toch met zijn 3e ! zie banner !
    Wat zouden jullie doen ?
     
  2. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik zou eerst dinsdag even afwachten, en dan pas verder beslissen...
     
  3. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik zou me niet zoveel druk maken als ik jou was, hij komt dinsdag over en je gaat pas donderdag. Ik heb er één meegemaakt in 2001 in Cuba en het viel wel mee. Wel was ik gewoon thuis en ons huis is van steen.
     
  4. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    o ik zou ook gaan als het niet zou kunnen of het is gevaarlijk dan laten ze je niet eens gaan,en bedenk wel dit zal waarschijnlijk jullie laatste reis met tweetjes zijn en dan nog naar zo'n prachtig land.
    Geniet ervan zou ik zeggen.
    Groetjes jeslin
     
  5. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Het reisbureau laat je toch niet gaan als hun denken dat het onverantwoord is. Dan wordt je vlucht toch gecancelled..
    Wij hebben 2 jaar geleden tijden orkaan Wilma vastgezeten in een schuilkelder voor 3 dgn. Viel allemaal op zich mee, alleen de ravage naderhand buiten was erg...
    Ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor. Maar wacht eerst even af of Dean wel yucatan gaat bereiken!
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je kunt wel lekker uitwaaien op het strand ;)

    ik zou het idd even afwachten als de orkaan dinsdag is geweest en er is niet veel schade kun je donderdag toch gewoon gaan ?

    L.sybje
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tja dat dacht ik eigenlijk eerst ook maar ik las net dat mensen water aan het inslaan zijn op hotelkamers e.d. in mexico...
    We moeten toch tot dinsdag wachten over hoe of wat er gebeurd is maar ik ben toch al zo'n stresskip !
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja ik begrijp je reactie wel hoor .

    het enigste wat je kunt doen is het tot dinsdag afwachten en kijken wat voor schade de orkaan aangericht heeft en of de orkaan zijn kracht al afgenomen is .

    misschien morgen even het reisburo bellen waar je geboekt hebt of zo waarschijnlijkis het niet eerste keer dat er een orkaan is daar ?

    ben benieuwd of jullie nog lekker met zijn drietjes op vakantie kunnen .

    L.sybje
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Zou even afwachten met beslissen tot het laatste moment. Nu kun je nog niet annuleren en dat is zonde van je geld.
    Misschien valt de schade daar straks mee en heb je een heerlijke vakantie. Het is er echt prachtig, ben er 4 jaar geleden ook geweest (buiten het regen/orkaanseizoen ;))
     
  10. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik zie al dat de vlucht van morgen naar mexico 2 dagen is vertraagd !
    nou dat kan nog leuk worden dan !
    bah zeg ik haat zulke dingen
    Elk jaar zitten we wel in een ziekenhuis of met vette vertraging !
    mijn man zei al ; Wel een leuke jongensnaam voor straks ha ha
    DEAN !
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja maar volgens mij is dat altijd met een orkaan hoor !

    ze gaan pas daar weer vliegen als het windstil is ....

    dean is wel een hele leuke naam !

    L.sybje
     
  12. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    houdt de berichten in de gaten of bel morgen even de reisorganisatie waar je geboekt hebt.
    Waar ga je trouwens precies heen?
     
  13. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    we gaan naar Cancun !
    hij gaat er volgens de verwachting recht over heen
    Tja ik zal wel moeten wachten he !
    misschien gaan we nu later weg ofzo ...
    mijn man kwam net het meisje tegen waar we geboekt hebben en we moeten idd maar afwachten wat het gaat worden !
    Ik mocht altijd bellen !
    Krijg nu wel de kriebels van wat je op internet leest het zou nog erger zijn dan Katrina en die beelden weten we allemaal nog wel ! maarja als ik echt niet durf dan maar geld weg hoor ....
     
  14. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Als ze voorspellen dat ie recht over Cancun heen gaat is t idd even afwachten.
    Wij zaten vorig jaar in Mexico en kregen telefoon vanuit NL of alles goed was en of we ergens last van hadden....Hebben alleen een regenbui gehad en er verder niets van meegekregen. Mochten jullie gaan; Veel plezier. Wij hebben er een TOP vakantie gehad!
     
  15. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    net op het nieuw was het echt wel paniekerig zeg ...
    dit maakt het nog enger .....
     
  16. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Vertrouw op het reisbureau en de luchtvaartmaatschappij. Zo lang Dean Cancun of de vluchtroute nog bedrijgt, laten ze je er echt niet naar toe gaan. Volgens mij is hij donderdag al voorbij Cancun, dus dan weet je of het hotel veel schade heeft opgelopen en je kunt annuleren of omboeken (iets buiten caribisch gebied, want hurricaneseason duurt nog wel even) of dat het allemaal meevalt.
     
  17. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Pff..drama! Jeempie meid wat balen, maar ind. misschien valt het wel mee! Even wachten!

    Heb je natuurlijk helemaal niks aan maar....je loopt natuurlijk altijd risico als je die kant opgaat in aug/sep en okt! Daar staan die seizoenen om bekent!
    Wij zijn getrouwt in sep en ik wilde heel graag naar Mexico op huwelijksreis. Maar vanwege orkaanseizoen niet gedaan! Wij zijn toen naar curacoa gegaan, en ja ligt ook daar in de buurt, maar dat zijn benedewindse eilanden, die worden overgeslagen door de orkanen!(met uitzonderingen daar gelatend an he!, maar de extreme gevallen zie je daar niet.)

    Ik zal voor je duimen dat het allemaal ok komt en jullie heerlijk kunnen genieten van jullie welverdiende misschienw el laatste vakantie met z'n tweetjes!

    kus miek
     
  18. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
  19. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Ik hoor net op het journaal dat Cancun buiten kijf blijft. Zal ff kijken wat er al over op internet staat...
     
  20. miloux

    miloux Bekend lid

    27 jul 2006
    760
    0
    0
    naar cancun mag je dus voorlopig niet meer reizen
     

Deel Deze Pagina