Naar Nederland, mening gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mijn man zou mij eens moeten weigeren mijn vrienden op te kunnen zoeken als wij in NL zijn. Wij komen 3x per jaar naar NL maar ik probeer elke keer wel wat met een vriendin af te spreken. Superbelangrijk om elkaar te zien. Ben dit jaar ook een weekend in m'n eentje naar NL geweest. Heerlijk genoten met vriendinnen en zussen. Tuurlijk moet je gaan. Hij moet gewoon niet zeuren ;)

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Verder gaat t goed met je? Ik woon hier nu een half jaar en nog geen stug en op zichzelf zijnd volk meegemaakt hoor, ja de polen en roemenen enzo die hier zitten maar zeker niet de Engelsen. Wat een idiote opmerking..

Ontopic, ik heb wel meer van je gelezen en ik kan alleen maar zeggen neem je meisje mee en ga weg bij die kerel!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Volgens mij heb ik vaker topics van je gelezen over je partner die zich zo achterlijk gedraagt en dito uitspraken doet. Ik snap echt niet waarom je twijfelt aan jezelf. Natuurlijk ga je je vrienden opzoeken als je dat wilt. En als je partner dat niet wil, dan blijft hij toch lekker thuis.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Wel gek want de meeste chavs die ik ken zijn echt niet binnen te houden. Die vinden altijd wel ergens om kind te dumpen en dan de bloemetjes te gaan buiten zetten met vrienden.

Of alle kinderen in 1 bed en dan een 'gezellig' feestje bouwen thuis met de groep.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. Die 'vent' van je spoort niet en zijn ouders ook niet! :( Mijn hemel, kom op voor jezelf en vooral voor je meisje en maak dat je daar wegkomt meid. Heel veel sterkte en vooral kracht en wijsheid toegewenst.......

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ook ik heb vaker topics van je gezien. Eerlijk gezegd verbaasd het me niks dat hij en zijn ouders dit zo zien...

7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik lees jouw topics altijd met heel hoog opgetrokken wenkbrauwen. Ik kan me niet voorstellen dat ik mij door mijn man en zijn familie zo zou laten behandelen als ze jou behandelen. Maar goed, het is jouw leven en als jij gelukkig bent met je vriend, wie ben ik dan om daar over te oordelen.

Over het wel of niet naar vrienden gaan, ik zou wel gaan, zeker als jullie niet de hele dag bij jouw opa en oma zijn.

Succes meid.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Amen

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik dacht dat jullie uit elkaar waren.

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Je gaat toch niet om de lol. Je gaat om een noodsituatie en ALS er toevallig eens een paar uurtjes zijn om vrienden te zien, dan doe je dat. Wat ga je anders doen. Braaf op je hotelkamer duimen draaien totdat je grootouders terug zijn??

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Helemaal mee eens. Wat een onzin. Woon nu in totaal 5,5 jaar in Engeland en de Engelsen zijn juist heel open en vriendelijk!

En Kalaa ga lekker je vrienden opzoeken. Hij doet dat ook in Engeland dus het is niet eerlijk als jij het niet in NL mag.

Hoop dat het goed met je gaat! Sterkte in Nederland!

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gewoon jouw vrienden melden hoelaat je aankomt, dan zullen er vast wel een paar zijn die je op staan te wachten!

Dat je voor een noodsituatie naar NL moet betekent niet dat je je niet even mag ontspannen.
    Ik neem aan dat jullie dochter het geen straf vind bij haar opa en om, dus daar moet je je al helemaal niet schuldig om voelen.

13. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Mag jij je dochtertje soms niet meenemen naar Nederland van die vent? (En zn ouders)

Deel Deze Pagina