Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland | Binnenland | NU.nl - Voor het laatste nieuws Zal het dan eindelijk winter worden?
Van mij hoeft het niet meer. Ik vind het altijd leuk voor de feestdagen maar nu niet meer hoor. Laat het voorjaar maar weer komen.
Vind het zo jammer dat het zo laat pas kont! Ik verlang terug naar koude witte tijden met de kerst ! Nu is t beetje mosterd na de maaltijd haha
Tsja de officiële winter is ook nog maar een paar weken begonnen het is toch ook veel logischer dat het in januari en februari sneeuwt dan ik december? Laat maar komen dan kan half Nederland weer zeuren over kou gladheid en treinvertraging! Houd de topics lekker haha
Mag van mij serieus weg blijven. Gewoon tijd voor voorjaar. Volgend winter nieuwe ronde nieuwe kansen.
Nee laat maar sneeuwen en veel! Ik roep al vanaf het begin ik wil bevallen terwijl de sneeuw langs mn raam valt!
Nee liever niet zeg.... Moet nog een kind naar school brengen elke dag ... Doe ik liever nog even zonder sneeuw...
Ik ben echt geen fan van strenge winters. Elke dag verplicht de weg op moeten is dan echt geen pretje..
Kunnen we niet een keertje overslaan? Normaal heb ik niet echt de pest aan de winter, maar heb er dit jaar geen zin in hoor