Mijn dochter is helemaal boekengek en nou zat ik te denken om een partij boeken te kopen van de Disney boekenclub. Maar ik kan nergens vinden voor welke leeftijd ze ongeveer zijn. Van de bibliotheek lezen we boekjes voor 2-3-4 jarige leeftijd. Als in de boekjes vanaf 4 jarige leeftijd niet al te veel tekst op een bladzijde staat vind ze die leuk, maar als de halve bladzijde vol tekst staat niet, dan wordt ze ongeduldig. Wie kent deze boeken, zijn ze al leuk op deze leeftijd?
In 1 woord: JA!!! Die boekjes verzamel ik en heb ze bijna allemaal. Ze zijn superleuk! Veel plaatjes en weinig, maar voldoende tekst.
IK ben lid geworden op het moment dat ik de pil liet staan. Toen het maar niet liep zoals wij wilden ben ik na een jaar of 4 afgestapt van het lidmaatschap. HEb een mooie doos vol boekjes en zodra ze wat ouder is, zal ik ze zeker voorlezen enzo. Misschien kan het nu ook al wel trouwens. IK weet nog dat ik weleens opgepast heb op een meisje van ene jaar of 8 en die wilde er ook altijd uit voorgelezen worden, dus ik denk dat ze wel een aantal jaar leuk blijven.
Wij zijn vorige maand lid geworden.. We zochten boekjes om voor te lezen en die ook nog leuk zijn als hij zelf kan lezen.. Elke bladzijde staat vol met plaatjes en een klein stukje tekst.. En dan is ons smurfje nog geen 7 mnd oud
ik koop ze op de rommelmarkt dan ben je maar 50 of max 75 euro cent per boekje kwijt!!!! en mijn oudste is er helemaal gek op. Al vind ik sommige verhaaltjes wel wat lang....
Ik heb mijn eigen boeken van de disneyclub nog en Tess vind ze erg leuk. Er staan op iedere bladzijde plaatjes en een klein stuk tekst. Maar de boekjes van hoteldebotel zijn hier favoriet.
De boekjes van hoteldebotel waren hier ook favoriet, totdat mijn zoon ze letterlijk zelf kon voorlezen (uit het hoofd dan, lezen kan hij nog niet) en toen ben ik na 2,5 jaar lid geworden van de disney-club. Erg leuk! En bij oma heeft hij nog de oude versies liggen De bijgeleverde verhaaltjes op cd gaan op in de auto. Ideaal! Hij gebruikt ze zelfs in zijn fantasiespelletjes.