Dolce Gusto cups

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    We hebben de dg vandaag gekocht en vroeg me af waar iedereen zijn cups haalt? En of het op internet goedkoper is dan in de winkel?

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik haal ze gewoon in de supermarkt. Maar wij drinken zelf niet veel koffie (af en toe eens een latte macchiatto of een cocohino) dus het is meer voor de gasten en dan gaan de pakken dus ook vrij lang mee. De pakken zijn inderdaad erg prijzig! Maar wel erg lekker :)

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik haal ze gewoon bij de Super. Ik drink zelf vooral de cafe lungo en de espresso intenso, mmmm. Dure koffie, maar zo lekker :)

4. Tese

Tese Niet meer actief

Gewoon in de winkel. We hebben wel eens via internet besteld omdat ze in de winkel niet alle smaken verkopen maar dan moet je ook aan een flink bedrag zitten om geen verzendkosten te betalen

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij hebben ze van de week meegenomen bij een supermarkt in meppen (duitsland) daar hadden ze alle soorten staan, dus lekker ingeslagen samen met moeder. kosten daar 3,99 per doosje.
    op de website volgens mij 4,89 per doosje, dus dat is neit goedkoper dan in de winkel en je hebt verzendkosten. wel hebben ze in de webshop alle soorten en dat heb ik hier nog niet in de supermarkt meegemaakt.
    (ik vind de latte machiatti en nesquik zo lekker...)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik haal ze bij ons bij de AH, € 4,77 per doosje. Goedkoper dus volgens mij dan op internet, bovendien moet je dan ook nog verzendkosten betalen.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Zit deze ook te overwegen. Drink niet vaak koffie, maar ik vind koffie verkeerd oid of een lekkere smaakjes koffie wel erg lekker. Is de dolce gusto lekker?

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij halen ze bij de nettorama, daar krijg je bij 2 doosjes extra korting. Dan kosten ze 4,19 per stuk.

Als ze bij de makro in de aanbieding zijn, haal ik ze daar.

9. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik haal ze gewoon in de supermarkt.
    Zijn idd wel heel erg prijzig. Dus daarom gebruik ik voor mezelf gewoon een senseo'tje maar als ik visite heb dan maak ik wel een dure koffie klaar

10. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik vind het wel een bummer dat je voor sommige smaken 2 cups moet mengen;) dat wist ik dus niet. Gister chocochino gemaakt en vond het al slap, had het dus niet gemengd en heb nu een cup waar ik nix aan heb.
    Wat doe je dan met de rest van de cup als je maar 1 kopje wilt?

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    maar je moet vaak 2 cups gebruiken om je koffie compleet te maken de een is de melk en de andere de koffie.

Wij halen ze meestal in venlo bij een duitsesuper daar heb je alle soorten in de gewone super niet. Maar op internet kan je idd ook alle soorten bestellen

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Via internet, haal dan voor 75 euro meteen. En daar kan ik altijd een flinke periode mee vooruit.

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, dat zei ik dus net;) alleen blijft er wel melk/ koffie in d cups over nadat je 1 kopje gemaakt hebt. Dat moet je dus gewoon weggooien? Want voor een 2de kopje is het te slap.

Weet iemand waar die cijfertjes op de cups voor staan?

14. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    ja die cups gebruik je maar 1 keer,
    er blijft altijd iets in de cup over, dat heb je toch ook met filterkoffie?
    het filterzakje met prut gooi je dan toch ook weg??

Maare wij heben 1 keer op internet besteld. voor de chococinno... die kan alleen daar volgens mij...
    de koffie/cappu/latte Ma kopen we bij de hoogvliet voor 4.55...

15. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat is toch niet te vergelijken;) er zat nog gewoon melk in de cup, is toch wel wat anders als prut!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je moet natuurlijk wel een kopje,beker, glas nemen waar de juiste inhoud in kan.
    Choco is best een flinke beker (net als alle andere waar je 2 cupjes voor nodig hebt)
    Even uitrekenen hoeveel seconden je per soort nodig hebt, is wel handig. Ik heb het op een briefje staan. Die choco doe ik bv 14 sec de bruine cup en dan 15 sec de witte.

17. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat is idd een handige tip! Tnx;)

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Moet je dat zelf uitvogelen dan?
    Er zijn niet standaard cups begrijp ik.
    Ik heb bu een senseo latte maar overweeg de dolce gusto.
    Maar ik heb geen idee hoe die cups werken.
    Wij drinken overigens altijd latte machiato of cappacino

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    @sidmick, waarom wil je overstappen van de senseo latte naar de dolce gusto? Ben me ook aan het orienteren en die leek me ook wel wat.

20. ddtc

ddtc Actief lid

11 jul 2009
    129
    4
    18
    Limburg
    Dat is een goede tip:D.
    Maar zou je mij dat lijstje misschien willen pb-en;), want ik vind t maar ingewikkeld om steeds de perfecte smaak te krijgen.
    Groetjes Debbie

Deel Deze Pagina