Hoi, Vrijdag gaat ons meisje logeren bij opa en oma...en ik zie er nu al heel erg tegen op! We gaan een weekend weg,dat was al geplant voor dat ik zwanger werd,ik heb er ook wel zin in,even er tussen uit...maar het idee dat ik me meisje achter laat...ze gaat naar mij ouders en is echt in goeie handen...maar toch...ben zo bang dat ze gaat huilen,en dan ben ik er niet! Eigenlijk wil ik thuis blijven,maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van het moet eens de eerste keer zijn... Moet bij de gedachte nu al huilen,laat staan vrijdag... Groetjes,
Hoi meid, moeilijk he..... maar ik zou toch echt gaan als ik jou was. Je weet dat ze in goede handen is. Dan bel je toch gewoon af en toe hoe het met haar is. En als het echt niet lukt dan ga je toch weer terug naar huis. Maar zoals je zelf al zegt..... je moet er toch aan wennen en je meisje zal het vast heerlijk hebben bij opa en oma. Succes.
Jemig moeilijk hoor. ik zou het niet kunnen. Sterker nog ik kan het nu nog niet. Oppassen prima, maar uit logeren. Nee dat voelt nog niet goed voor mij.
idd gewoon doen. Als je bedenkt dat het voor jou erger is dan voor je kindje wordt het misschien wat makkelijker voor je. Ik had dat de eerste keer ook. Nu slapen Lisa en Tim regelmatig bij opa en oma... kwestie van wennen vind ik. Ik bel dan wel om even te vragen of alles oke is.