Hoi Meiden, Marije (nu 9 mnd) at rond 7 maanden gewoon der potje op. Ik mag nu blij zijn als ze de helft wilt eten... dat doet ze ook met tegen zin. Ben soms bang dat ze te weinig binnen krijgt... Hebben jullie misschien tips? groetjes Jodi
De helft van een potje van 200 gram is al genoeg om genoeg voedingstoffen binnen te krijgen (ik heb dit ooit besproken met het consultatiebureau). Ik weet niet of je de 8mnd of 6mnd potjes geeft? Misschien weer terug naar de 6mnd potjes (dus zonder stukjes). Misschien keer met het cb het eetschema doornemen, misschien zit er te kort tussen haar fles en de maaltijd waardoor ze gewoon geen honger heeft? Groetjes Daphne
Dank je wel Daphne Misschien wel terug naar 6 mnd potje, idee voor vanavond. Dacht dat er wel aardig wat tijd tussen fles en eten zat.... Maar ze krijgt der tussendoortje soms wel te laat. Moet ik denk dan maar wat beter op letten. En als het niet lukt langs cb, ben zo blond, dat ik daar zelf neit op kom.....
mss is ze moe rond etenstijd of indd te laat daarvoor wat anders gehad en soms hoor je dat ze potjes ineens niet meer willen eten maar met de pot mee