Hi dames, Ik ben 11+5 weken zwanger. Al heel snel kwam er een buikje en afgelopen 2 weken was het echt al een flink bolletje wat op viel! Nu is mijn buik sinds gisteren ineens veel minder bol, zelfs bijna plat en daar word ik nogal onzeker door en ongerust. Zijn er meer dames waarbij het buikje ineens veel kleiner is geworden? Alvast bedankt voor de reacties!
Je weet denk ik dat je buik in het begin heel erg aan verandering onderhevig is hè? Je organen maken allemaal plaats voor je baarmoeder en dan verbaast het me eigenlijk niet zo dat je buik er ineens anders uitziet. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat je buik vanzelf dikker word. Maar als je je wel zorgen maakt, zou ik gewoon even naar de vk bellen!
Ja klopt dat weet ik en ik dacht in eerste instantie ook het zal wel komen doordat mkjn darmen nu wat minder verstopt zijn. Maar dan ga ik weer piekeren en denken "wat als", en foto's naast elkaar zetten en word ik weer onzeker! Moet me niet zo druk maken I know maar het is allemaal zo nieuw en spannend! bedankt voor je reactie
Waarschijnlijk zijn dat gewoon je darmen, heb dit in het begin ook gehad. Schrok ervan want ik vond het al zo snel zichtbaar! Tot de VK zei dat dit m'n darmen waren die ruimte aan het maken waren en dus wat omhoog kwamen, vrij snel erna nam m'n buik weer af om een paar weken later lekker te gaan groeien.
Bij mij was dat ook. eerst een opgezette buik van de darmen die rond een week of 12 wegging. En 1 weekje later begon die weer opnieuw te groeien maar dit x van de baby☺ Denk dat dit bij jou ook t geval is. je buik zal nu langzaam eer gaan groeien maar dan is het je baarmoeder en geen organen!
Mijn buik was ook meteen dikkig(van de darmen) en toen ook ineens niets meer pas met 18 weken kwam het echte buikje
Hier niet gehad, vanaf 11 weken werd hij juist groter en groter, wat ik zelf niet had verwacht... Maar het buikje dat je ziet zijn inderdaad je darmen, kan zijn dat die nu wat hun plekje hebben gevonden of weer beter werken (wat bij mij niet het geval is) En daardoor heb je nu weer een plattere buik.
Thnx voor de reacties. Ik ben zo te lezen niet de enige en dat stelt me wel gerust. Al blijft het raar om mijn spiegelbeeld zo te zien! Nou ja ik heb verder geen kramp/bloed of iets anders geks dus het zal vast wel goed zitten. We hebben de volgende echo pas met 20 weken, dus we gaan over een paar weekjes nog een pret echo plannen. Dat vind ik toch fijner, als we het kindje dan weer even hebben zien spartelen!
Dat hebben wij ook gedaan, met bijna 15 weken een geslachtsecho laten maken. Altijd heel geruststellend zoiets. Maar indd, je buik zal daarna waarschijnlijk weer gaan groeien en misschien hoop je over een aantal weken al wel dat het niet zo snel ging hahaha
Leuk Lizz! Wij willen ook graag weten of we een jongetje of een meisje krijgen dus we willen dan inderdaad ook meteen de geslachtsbepaling doen. En ja, wie weet klaag ik over een aantal weken wel dat mijn buikje in de weg zit haha!