Naar Optreden geweest, maar er werd gerookt!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Guppy1978, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    amen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

amen.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@ ts: het is bewezen dat als je een half dagje in een drukke stad loopt je meer schadelijke stoffen inademdt als dat je in een kroeg bent. Dus niet druk om maken, komt wel goed.

Mijn mening als NIET roker ( ook als ik niet zwanger ben) is dat ik vind dat in restaurant een rookverbod moet gelden maar niet in kroegen, de geur van bier, zweet en natte schoenen in nl. verschrikkelijk en daarbij vind ik het niet gezellig als de helft van de mensen buiten staat of niet komt.
    Dus ik zou het prima vinden als er bv. niet en wel roken kroegen zijn, want ik sta veel liever in een drukke gezellige rokerige kroeg als in een leg, stinkende kroeg.
    Maar ja dat is mijn mening nou den haag nog :)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

3 maal amen 8)

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Sta helemaal achter de mening van zogelukkig.
    verder wil ik eraan toevoegen:
    Ik was laatst op stap (jaja ik ontvoerd voor mijn vrijgezellenfeest),en toen gingen er mensen in de kroeg zitten roken, Nou laat ik me niet wegjagen van mijn feest door die rokers, maar omdat ik beter ruik sinds ik zwanger ben en omdat het ongezond is voor mij en mijn kindje, plus asociaal van die rokende mensen, erger ik me eraan! het mag gewoon niet meer! en ik ben er blij om.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

dan zeg ik hier maar amen op :)

en NEE ik rook zelf niet, ook niet toen ik nog niet zwanger was.
    Het is gewoon suf nu...als je ergens de stad in gaat..als die niet-rokers die zooooooooo graag wilden dat er niet meer gerookt mocht worden, dan konden zij ook een keer de stad in...waar zijn ze nu dan? hier zijn er al wat tenten failliet hoor...en JA ook een grote onderneming...daar kwam niemand meer omdat iedereen in de kou buiten moet staan...dat is pas ongezond...en dan zit ik als niet-roker in mn uppie binnen...leuk hoor...stappen :rolleyes:

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Vind dat rokers wel erg aangevallen worden hier door sommige mensen. Jullie doen net alsof het criminelen zijn. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever een aantal rokers om mij heen heb in de kroeg dan al die zatte mensen die niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. Het stinkt misschien maar een bierlucht uit iemands giecheltje vind ik veel erger.

Deel Deze Pagina