denken jullie dat ik gewoon chinees kan halen met mijn 5 weken zschap?..heb er zo,n trekkie in..met kipsate..of is dat niet zo verstandig?
echt niet..? ohh heb er echt Trek in...(heb ik wel vaker hoor ) maar ik ben dan bang dat de kip niet goed gebakken is ofzo..Zeikerdje ben ik he..ja van mijn jongere zusje die was nog erger..
volgens mij is dat meer dan goed doorbakken hoor En je kan altijd even een stukje door midden snijden om te kijken hoe de kleur is. Maar volgens mij kan je gewoon lekker kipsate eten!
Oehhh, lekker chinees! ik heb nog een avondje chinezen met een vriendin tegoed, binnenkort maar eens "boeken", maar pas als ik echt goed in mijn vel zit!(nu nog erg moe en soms nog wat beroerd). Volgens mij kun je idd gewoon chinees eten hoor, maar ik zou zelf geen vreemde dingen zoals van die balletjes met inktvis of kreeft(of wat ze er ook instoppen), eten.
hahah, nee tis alleen maar kip sate erbij met een eitje! heb zo geen zin om te koken...blehhhh wil echt LEKKER bankhangen...vanavond!
Chinees kan je gewoon eten hoor. Ik mag toch hopen dat je er niet vanuit moet gaan dat je rauwe kip krijgt? Bij twijfel gewoon even naar de kleur van de binnenkant kijken..
alleen niet naar onze chinees gaan want daar raakt iedereen van aan de diarree of moeten ze overgeven haha