Ik ben denk ik gewoon zoooo slap ik kan het gewoon niet ik hou teveel van eten lekkere dingen maar pffff ik groei echt dicht ik wil dit niet maar blijkbaar kan ik het gewoon niet.. Ik geef zo snel op en dat wil ik niet iemand tips ? ik weet dat ik mezelf een flinke schop onder me kont moet geven maar pfffffff
Ik heb het al vaak gepromoot hier: weight watchers!!!!! Ik hou ook van lekkere dingen en met ww mag dat ook! Wel met bijeenkomsten doen, daar heb je echt steun aan. Dus stap die drempel over!
Is "grip op koolhydraten"(google maar eens) misschien iets voor je?Helpt je van je suikerverslaving af
Wat bij mij altijd heeft geholpen is stug doorgaan. Ik ben letterlijk in gevecht met mezelf geweest, letterlijk tegen mezelf gezegd; nee, niet pakken/kopen/eten. Elke keer dat ik in de verleiding kwam. Zo ben ik in 4 maanden tijd 20 kilo afgevallen, niet meer snoepen, 3x keer per dag eten, niets meer tussendoor (voor de een helpt dat en voor mij dus niet). En natuurlijk bewegen! Daarna werd ik zwanger en nu moet ik uit alle macht proberen om het aankomen binnen de perken te houden, wat flink moeilijk is met die hormonen Heel veel succes, en desnoods stap je naar je huisarts om om hulp te vragen, dan heb je een stok achter de deur en dat helpt misschien wel.
Ik ben begonnen nu 2 à 3 maand geleden En ik ben 8 kilo kwijt Het gaat echt langzaam maar het zijn kleine dingen die ik doe * water drinken * ontbijten ( deed ik nooit) * 2 keer per dag een uur met de honden ipv 10 minuutjes * in de ochtend middag en avond buikspier oefenen echt Maar een paar minuutjes * lopen naar de supermarkt die om de hoek zit ipv op de fiets * van alles wat ik snoep en chips de helft eten van wat ik normaal zou eten Nu heb ik ook een sport Abbo voor 6 weken erbij
Ja kan ook, maar ik maak uit haar post op dat ze wat weinig zelf discipline heeft, net als ik. Dan zijn de bijeenkomsten wel heel fijn. I love WW!!!
Hier nog eentje die het lijnen maar niet vol kan houden. Sterker nog sinds ik maar niet zwanger wil worden heb ik regelmatig een bui van 'kan mij het allemaal schelen' en dan snoep ik nog eens extra. Gevolg zeker 20 kilo overgewicht. Gaan nu met iui starten maar eigenlijk moet ik gewoon ook afvallen voor mijn gezondheid. pffffff....ik kan wel lijnen maar hou het niet vol. Misschien moeten we elkaar maar steunen en weer een kletstopic over afvallen starten.
Ik ben een paar maanden geleden begonnen met caloieën tellen. Ik heb een app gedownload op mijn telefoon waarin ik in kan voeren wat ik eet en drink, en daarmee dus een beeld krijg van het aantal calorieën wat ik binnenkrijg. De eerste tijd ging het echt heel langzaam, maar sinds een paar weken, zakt mijn gewicht eindelijk omlaag.. Ben nu 3 kilo kwijt.. Nog niet heel veel, maar het hoeft ook niet snel te gaan. Ik wordt hierin begeleid door mijn HA, daar moet ik elke maand komen wegen.. Ik heb mezelf ingesteld op 2000 cal. gezet, en als ik gewoon normaal eet, zonder snoepen en snacks haal ik dat met gemak. Hou vaak nog wat ruimte over.. Ik heb geen koek snoep of chips in huis meer, maar wel standaard een paar emmertjes snoeptomaatjes, en natuurlijk fruit. Ik merk wel dat ik er vooral 's avonds moeite mee had, om van het lekkers af te blijven, maar het valt me nu steeds vaker op, dat ik er 's avonds helemaal geen behoefte meer aan heb om te gaan snaaien..
het is de "knop" om .... hier is hij om ! eindelijk ! en aangezien ik ook elk dieet al wel gedaan heb doe ik het nu zelf .. ik vul een lijstje in op de site van voedingscentrum en heb uitgevonden dat ik goed afval met 1200 calorieen per dag .. ook heb ik een cross trainer gekocht ( via MP voor 40 euro ) en train ik er om de dag 45 min op en geef alles !! het is echt disipline .. ik heb alles in huis chips koek limonade ik wil afvallen .. niet mijn man of kinderen idd lekker veel gezonde dingen in huis halen helpt .. je kan dan gezond pakken ipv slecht en het is een mooie tijd er is veel lekker fuit ! op zaterdag neem ik al tijd 200 calorieen meer .. glas rose en een afgewogen bakje light chips .. en blij dat ik daar dan mee ben !! maar het moet vanuit jezelf komen .. het woord nee tich keer per dag moet je zelf opbrengen ik heb de broek waar ik in wil naast mijn cross trainer liggen .. ook een leuk shirt ! en ik kom er al weer in .. nu moet ik er nog in kunnen bewegen ik ben nu 2.5 mnd bezig en 10 kilo afgevallen .. ook zit ik hier idd met een groepje op zwp en dat motiveerd mij ook altijd
Ik ben vandaag weer begonnen met lijnen.. Schrok vanmorgen van mijn gewicht.. In 2 weken tijd weer 2 kilo erbij.. Heb een iets te trage schildklier en daar slik ik sinds 3 weken pillen voor.. Ik hoop nu dat het afvallen iets makkelijker gaat.. Ik wil 1 januari namelijk 10 kilo kwijt zijn.. Moet haalbaar zijn (denk ik) Heb al zelfs aan een operatie gedacht omdat ik pittig overgewicht heb maar ik wil het gewoon zelf kunnen dus ik probeer het nog 1 keer! Ik las iets over een calorie teller app, hoe heet die? Want dat lijkt me ook handig..
Is 1200 kcal niet te weinig? Ps Ik hou dit topic in de gaten, want ik ben ook zo'n slappeling. Haat sport, maar doe nu elke avond 25 min buik/been spieroefeningen en wil dalijk ook toch proberen 2x per week te sporten. Hier moet er binnen 4 weken zeker 6 kg af. Maar ja of hem dat gaat worden ( weet het te laat begonnen)
Wil ook wel graag weten hoe die heet? Hier lukt het ook maar niet,volgende week afspraak met huisarts om mijn probleem voor te leggen. Ik heb lopen denken al een tijd aan een operatie maar dat durf ik eigenlijk ook weer niet
Een oud-klasgenoot vertelde mij vorige week dat haar moeder halverwege maart is gestart met een dieet ( in overleg met dietiste). en inmiddels is ze al 30 kilo kwijt, en dat terwijl ze zittend werk doet, en verder niet sport. Als ik zwanger en bevallen ben van de 2e, dan wil ik hier ook mee gaan starten, het lijkt me heerlijk namelijk! Ze heeft op maandag, woensdag en vrijdag een fruit en yoghurt dag ingezet, dan eet ze dus écht alleen fruit en s'ochtends een bakje yoghurt. en als avondeten neemt ze 1 glas bouillon zodat ze zout binnen krijgt. en de rest van de dagen? dan eet ze gewoon normaal! Tsja geen gesnoep meer natuurlijk, maar ze drinkt wel gewoon koffie/thee/fris etc. Het zal vast niet bij iedereen werken, maar ik kijk er nu al naar uit om ermee te starten, wie weet helpt het ook bij jou? Je moet natuurlijk wel van fruit houden..