Naar school en niet zindelijk

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door yoghurt, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

2. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hier kreeg zoon schone kleding bij plasbroek. Poepbroek nooit meegemaakt op school. Wel natte scheet, toen kreeg hij netjes schone onderbroek en alles wordt netjes in een plastic zak gestopt.
    Ik heb hem gezegd in het begin dat hij 3 keer moet vegen als hij heeft gepoept. (Ik zag echt overvolle verstopte wc voor me).

De dagen dat hij naar school gaat, douche ik hem savonds, dus hij gaat zowieso schoon naar bed. (Mocht 3 keer te weinig zijn geweest)

Jongste zoon wordt een probleempje. Hij is geboren met ernstige hypospadie en daardoor kan zelfs de uroloog niet zeggen of hij zindelijk kan worden. Heb bij school al een balletje opgegooid en ook gezegd dat als het moet ik voor elke luier op school kom, het is voor hem al vervelend genoeg. Als hij op school een schone luier krijgt van de juf zou ik dat ook geen probleem vinden. School is heel meedenkend, dus heb er wel vertrouwen in, is toch medisch en daar kijken ze heel anders tegen aan, dan dat het niet medisch is.

Bedenk me ineens dat ik hem dan wel kan leren dat hij om de zoveel tijd even moet poetsen met billendoek en een schoon luierbroekje aan moet doen, tenminste als hij qua poep wel zindelijk is. En als het aan te leren is zonder stress enzo

Vind het nog steeds een moeilijk verhaal hoor.

Deel Deze Pagina