Tongzoenen kost opa 50 euro - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Zal je ouders maar zijn....
gadver, das echt smerig. zal je vader van zijn. zal hem echt wel de deur wijzen en uit me leven verbanne. (liefst meer maar voor z'n eikel wil ik niet zitten) het is toch niet normaal dat je voor wildplassen nog een hogere straf krijgt dan ontucht, want dat is het hiergewoon
Ik zit me echt een beetje op te vreten over die 50 euro.... Hier meisje je opa heeft je misbruikt maar dat is toch allemaal niet zo erg...Hier heb je 50 euro en dan vergeten we het hele gebeuren oke? Bahbahbah!:x Ik zou mijn vader/schoonvader echt wat aan doen als hij zoiets zou doen:x
50 euro is gewoon vernederend tegen over die meiden. Geef dan niks. Alsof het daarmee opgelost is, dat zou het met geen enkel bedrag zijn trouwens
Wat zit het rechtssysteem weer goed in elkaar. :x Snap er af en toe de jote van.Even als voorbeeld.... Ik ben jarenlang als kind misbruikt door iemand die zijn dochter en alle andere meisjes(14 in totaal) in de familie had misbruikt de goede man zat maar 4 dagen omdat er cellen tekort was. Wat is nou 4 dagen ??????? :x Oh en het leukste....je kan hem gewoon nu inhuren om met zijn bandje te spelen op je huwelijksfeest of wat voor feest dan ook.Kan hij lekker zijn gang weer gaan.Wat dat betreft klopt er hier iets niet hoor. Ik geloof echt niet dat iemand die ook kinderen heeft misbruikt dat nooit meer zal doen.Het rechtsysteem raar in elkaar. Wat is nou 50 euro..... die arme meisjes.... Opa is er met 50 euries van af en die meisjes zijn getekend voor het leven.
ik wist wel waar ik die 50 euro ging stoppen als mijn man ooit achter zoiets zou komen zou die zelf wel in de bak gaan zitten om die man zijn gezicht even flink te verbouwen hoor gerechtigheid regelen we dan wel zelf als ze het in NL niet willen doen..
Ja hoor!!! Menen ze dit nou echt??? 50 euro!? Die meisjes zijn toch geen hoertjes! Hoe kan je als rechter nou serieus zo'n uitspraak doen?
zo het is al wel gezegd.. Maar 50 euro.. waar slaat dat nou weer op.. de meeste opa's geven meer voor je verjaardag.. Ja dit schrikt de mensen af.. boos en verdrietog word ik er van
bahbah.. je krijgt nog een grotere boete voor je rijbewijs niet bij je te hebben, of als je je ramen te donken beplakt hebt.. echt ziek... die rechter spoort ook niet, zal dat zelf ook wel graag doen allemaal !!
verschrikkelijk dat dit kan in ons rechtssysteem! Nou ik zou die oude ook uit zijn rollator scheuren en t in een heul donker gat stoppen! Wat een idioot zeg.