naar school vanaf 2.5 jaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door hulkie, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    De rest sta ik wel achter behalve die paar woorden..... je neemt ze niet,jekrijgt ze!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    heb je helemaal gelijk in.. maar zou zo'n persoon waar we het nu over hebben ook zo denken?

Aaliyah. ik bedoel voorzicht in de zin dat ik wel altijd duidelijk probeer te zijn dat het mijn mening is. en een ander vrij om te doen wat ze willen. maar ik zou zo niet doen en een ander heeft misscihen weer moeite met dingen die ik doe.. dus ja.. ;)

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Das niet waar, als je stopt met anti conceptie en jezelf klaar vind voor kinderen is DAT wel een bewuste keuze natuurlijk, dus in die zin kan je je kids "nemen" uiteindelijk blijft het krijgen maar de beslissing om ervoor te gaan ligt bij jezelf natuurlijk.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja das een andere manier en op zich is een tweede taal niet erg maar idd de manier waarop alsof het een hond is die trucjes kan zeg maar..

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb niet alles gelezen, maar wat mij betreft hoeft dit niet zo!
    Jeetje laat die kinderen lekker kind zijn voordat hun verplichtingen beginnen op 4-jarige leeftijd.

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Fout, je besluit te gaan voor een zwangerschap door te stoppen met anticonceptie. Dit betekent niet dat jij bepaald wanneer dit wel of niet lukt! Daarom krijg je ze en neem je ze niet.
    In mijn ogen is dr maar 1 type mens dat een kind neemt en dat zijn pedofielen!

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij trek je de discussie een beetje uit zijn verband.
    Ben het met je eens hoor PCOotje daar niet van...

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Klopt, staat ook los van het onderwerp, maar wordt nogal kriegelig van mensen die zeggen kinderen te nemen.

Back on topic :)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Anders gaan we even op alle slakken zout leggen!! Relaxe joh...
    Ik weet heus wel dat je kinderen niet neemt, maar om daar nou elke keer op te letten als ik wat typ...;)
    Iedereen weet wat ik bedoel mijn ouders konden trouwens geen kids krijgen, dus ook niet gaan zeggen dat ik niet weet waar ik over praat (voor we dat weer gaan krijgen) en daar ging deze discussie verder ook niet over.

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dito

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ehm jij begint met dat zinnetje eruit te halen hoor niet ik

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

nee ik bedoel echt de kleuterklas. Ik weet niet of ik volle dagen of iedere dag ging maar het was echt de kleuterklas.
    Nu is het op diezelfde school wel verandert en moet je nu 4 zijn. Maar 30 jaar geleden zat ik op de basisschool:D En ben er zo slim van geworden;)

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als je de discussie verder wil voortzetten dan stuur je me maar een PB

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee dat wil ik niet want er is geen discussie, jij begon erover omdat het jou duidelijk dwars zat, ik zit er namelijk niet mee

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Volgens mij neem jij jezelf een beetje te serieus ;) als je besluit om voor zwanger worden te gaan komt daar toch echt meestal een kind uit hoor.. dat er soms wat hulp bij nodig is of dat je bv zelf niet zwanger kan worden maar adopteert e.d. is nog een besluit dat je voor kids gaat (en dus "neemt")

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    :D

Ben jij zeker zo oud :p nee geintje in "mijn tijd" was het gewoon 4 mijn moeder heeft me alleen niet naar PSZ gedaan omdat ik altijd ziek was en niet aankon qua lichaam dus ben echt pas vanaf mijn 4e naar een vorm van "school" gegaan, vond ik ook prima, ik mocht zelfs een klas overslaan dus schadelijk was het zeker niet :D

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Nou was ik ook wel een oud wijfie toen ik klein was,hoor. Op je 3e verjaardag mocht je naar school. En ik ben 3 dagen ouder dan mijn neefje dus mocht ik 3 dagen eerder. We waren altijd samen en hij miste me enorm als ik op school was. Hij wachte dan bij mijn huis en vroeg of ik wilde spelen. Dan zei ik: ik speel niet met kleine kinderen want ik ga naar de grote school:D Na 3 dagen zat hij bij me in de klas en wilde ik ook weer met hem spelen. Erg, he. Vind het nog steeds een grappig verhaal vandaar dat ik het even wilde delen.;)

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hihi ach soms maakt een luchtig verhaaltje het topic zelf weer wat luchtiger ;) :D

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    We mogen dus besluiten dat àlle kinderen die hier in België naar de kleuterschool gaan:

1. doodmoe zijn
    2. geen kind meer mogen zijn
    3. geen tijd krijgen om met hun ouders te spenderen

Jeetje, wat raar toch dat het aantal zelfmoorden niet nog hoger ligt, je zou verwachten dat tenminste één kind op drie zich voor zijn 4de verjaardag in het kanaal gooit.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :D Sorry, maar ik vind dit geweldig geformuleerd!

Deel Deze Pagina