Zoals het onderwerp al zetgt: heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben vanmorgen bij de acupuncturist geweest! Het moet me gaan helpen bij de hoeveelheid wat ik erbij eet. Verder heb ik een blaadje meegekregen met wat ik moet/kan eten... maar het is me nog niet allemaal duidelijk! ben erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen.
Hallo, Ik heb het vorig jaar gedaan. Moet je echt niet doen hoor! Je krijgt een hele lijst mee van wat je wel en niet mag eten. Je mag geen zoetigheid geen vettig eten want anders werkt het niet. Als je je aan hun eisen houdt zonder accupunctuur dan val je ook af! Geld klopperij
Dan zou ik het gewoon proberen. Misschien ben jij wel een van de gelukkige wat er wel vertrouwen in heeft. Iedereen heeft zijn eigen ervaringen. In ieder geval heel veel succes.
Tja, je moet het toch echt zelf doen. Ik heb eens zo'n naaldje in m'n oor gehad, wat dan moest helpen, dan zou je minder trek hebben...niks van gemerkt hoor...en ja, zo'n lijst van wat je wel en niet mag...heel goed van ze, maar als je het dan zonder naaldje doet en je houdt je eraan, dan lukt het ook wel hoor! Als het goed is weet je zelf ook dondersgoed wat je wel en beter niet kan eten... Als je het terug krijgt van CZ kan er dus niks gebeuren, maar bij Menzis krijg je maar 80% terug, dus ff goed nakijken! Succes! Liefs
ik weet idd wat ik beter wel en beter niet kan eten! Het is alleen wel zo dat bij accupunctuur meer wordt aangepakt dan alleen de voeding. De naaltjes zorgen ervoor dat je minder zin hebt in eten enzo... Ik heb op internet al heel wat gegoogled en lees er diverse dingem over. En idd ik moet hetzelf doen maar misschien dan met een beetje steun???....
ik ga ook naar accupunctuur tegen zwangerschapsmisselijkheid en bij mij vergoed vgz ook alles tot 800 euro dussssss moeite waard om te proberen