gezocht:ideetjes voor buiten feestje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by spruitjes, Feb 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    Binnenkort wordt onze meid 2 jaar. We wonen in een gezellig hofje met veel kindjes. Met 5 huizen zijn we extra goed bevriend en we vieren meestal ook de verjaardagen Met elkaar. Kei leuk maar.... ik vind ons huis niet echt 15 stuks kind proof... onze dochter is de jongste. Vorig jaar wordt ze al koekkoek. En onze honden ook. En ik ook qua poetsen voor en achteraf. Dat gaan we dus voortaan anders doen.
    Ik dacht bij mooi weer gewoon op ons grasveld op het hof! Bij lekker weer zijn de kinderen na een uur toch al aan het buiten spelen. Tafeltje, ballonnen en slingers. Kei leutig dacht ik zelf. Maar zit ik toch te denken wat ik zal doen om de kinderen te vermaken. Wij hebben alleen maar 2 jarige speelgoed en dat is vooral binnen speelgoed.

Hebben jullie leuke en vooral goedkope ideeën?
    Ik dacht aan een groot schilderij maken met vingerverf.. alleen wat een zooi. Alle jassen weer in de was..
    Ik kan een voetbal kopen. Maar ja, das ook maar een voetbal. Gekeken voor een balonnen clown maar das duur !

Hopelijk weten jullie wat leuks

2. pepe

pepe Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    1,021
    0
    36
    Is er ruimte om een luchtkussen in het hofje te doen? Die kan je vaak al voor een leuk prijsje huren, Je gaf aan dat je dochter de jongste is? Kunnen de oudere kindjes zich leuk vermaken op het luchtkussen?

3. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Hebben de anderen geen buitenspeelgoed? Losstaande glijbaan enzo?
    Wat wij ook nog al eens doen is de vuurkorf aan, marshmallows erboven. Of als je het tijdens etenstijd wilt een rijtje poffertjes aan een prikker en boven het vuur.

Lange tafels (biertafels bijvoorbeeld met banken) neerzetten, van die heel veel meter kleurplaten kopen (kleurplaat op een rol, die dus een paar meter lang is) en ze allemaal tegelijk laten kleuren.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Welke leeftijd hebben de kinderen?
    Is het jouw bedoeling om een kinderfeestje te houden of zoek je iets om het ook voor de kinderen gezellig te maken?
    Als je gewoon ideeën zoekt om de kinderen lekker te laten spelen zou ik niet gaan schilderen. Daar moet je dan de hele tijd bij blijven. Ik weet niet of je dat wilt?
    Bij Lobbes punt nl hebben ze veel leuk buitenspeelgoed. Als je daar nu wat dingen van aanschaft heb je er de komende jaren wat aan.
    Eén of meerdere ballen is altijd leuk. Ze hebben daar bijv ook van die kruiptunnels, hinkelspelletjes etc.

5. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    Eeh de tweede optie! Goede vraag !
    Wij willen ook vooral lekker kletsen met de ouders. Gewoon iets zodat ze bezig zijn dus.
    Ik heb net voor een springkussen gekeken. Wist niet dat dat zo goedkoop was. Denk wel dat onze kleine grote meid een beetje bedolven gaat worden door de grotere. Beetje zonde als ze zelf niet echt kan springen op d'r eigen feest. Tuurlijk kan je wel om en om doen. .

Er zijn er 2 die net op voortgezet onderwijs zitten (dan ben je 12 ofzo?) Maar die vermaken zich toch wel. Rest zit daar tussen in. 3 jonger dan 4 jaar

Share This Page